בית חכם – המערכת שתייעל עבורך הפעלת חשמל ביתי

כשאתם לא רוצים לשכוח לכבות את דוד החשמל – ודאי מוכר לכם הפתרון של שעון שבת: מתזמנים את השעה בה רוצים שהמכשיר ייפתח ולבסוף ייסגר. התזמון נעשה באופן מכני עם הזזת זיזים בשעון. כעת דמיינו צי של בקרים כאלה שכל אחד מהם שולט במכשיר אחר; דמיינו כי הזנת השעות להפעלתם היא חשמלית, יעילה ומהירה ללא שימוש פיזי במכניקה. זהו בדיוק בית חכם. שדרגו את הבית שלכם לטכנולוגיה זו ותזכו להפעיל כל מכשיר חשמלי בצורה מתוזמנת מתי שתצטרכו.

היתרונות המרכזיים של בית חכם – יתרונות בנושאי תזמון. מדוע צריך זאת?

כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאסור לכם לפספס תכנית טלוויזיה כלשהי – ושכחתם? או שאתם צריכים לתזכר את עצמכם להיכנס להתקלח אך גיליתם ששכחתם להדליק את הדוד, או חמור מכך – שכחתם לכבות וקיבלתם חשבון חשמל מנופח? עם בית חכם, התזכורות הללו יעבדו כמו שעון. אם בתאריך או בשעה מסוימת משהו צריך לקרות עם מכשיר ביתי מסוים, פשוט תזמנו את טיימר הבית החכם שלו לאותה נקודה בציר הזמן והדלקתו כבר תזכיר לכם מה הייתם צריכים לעשות. זהו הסוף לעידן השכחה והסילבוסים הכפולים ותחילת הסדר והארגון הביתיים.

חיבור הבית החכם לאינטרנט – מדוע חשוב לוודא שכך הם פני הדברים?

לעתים, כל אחד עשוי לשכוח לכבות תנור, דוד, כיריים אינדוקטיביות, או מכשיר חשמלי אחר שזולל חשמל ואף קיים חשש שיתלקח. עם בית חכם אינטרנטי אתם יכולים לכפר על הטעות של עצמכם מפוזיציה שנראית כאל-חזור. אתם מחוץ לבית במרחק? פשוט תתחברו לרשת של בית חכם שיתקינו לכם דרך הסלולר וכבו את המכשיר הסורר. המכשיר ייכבה באמצעות מתג חשמל בית חכם שירד למטה ויפסיק את פעולתו.

אלו עוד מכשירים ניתן לתזמן עם בית חכם?

חלונות חשמליים, תריסים חשמליים, מחשבים, טלוויזיות דקות, וכל מכשיר אחר שאתם מעוניינים לשלוט בו באמצעות תזמון או ממרחק. בית חכם שם סוף לימי ההפעלה הישירה ומאפשר לכם להפעיל בתזמון תאריך ושעה או מרחוק דרך שליטה אינטרנטית. עם בית חכם – גם השליטה שלכם במכשירים חכמה יותר, נבונה יותר ואחראית הרבה יותר ביחס לימי העבר.