מקרני קול – פתרונות סראונד קומפקטיים לאספקת סאונד היקפי

אם חשבתם שהרמקולים הביתיים שלכם הם המילה האחרונה בתחום הסאונד של הקולנוע הביתי, חכו שתאזינו למקרני קול! מקרן קול, בשונה מאסופת רמקולים רגילה, מהווים משטח עם רמקולים מרובים. בשל כך שהם בנויים בזוויות שונות, ניתן להניח את האביזר איפה שרוצים, לחבר אותו למגבר/ טלוויזיה/ סטרימר/ כל התקן הגברה אחר, והוא מפיץ סאונד מכיוונים שונים, מלפנים ומאחורי מקום הישיבה שלכם, ממש כמו ברמקולים מרובים.

מקרני קול – פתרונות הסאונד היחידים שחוסכים לכם גם במקום וגם בתפעול

כמה פעמים נהניתם ממערכת מיזוג מרכזית? כפי שלא רואים פיזית את המזגן, אבל כל מי שנמצא מתחת לו נהנה מהעוצמה שלו, כך בדיוק עובד מקרן קול. המקרן הוא משטח קטן שבתוכו המון רמקולים. לא חשוב איפה תניחו אותו פיזית, הרמקולים ישדרו סאונד מכל חלקי הבית, כולל ממקומות שממש רחוקים מההצבה הפיזית שלו. כיצד זה קורה? רמקול מורכב מברזלים שמתחתם – מגנט קול. בניית מקרן קול היא למעשה בניית מגנטים בכיוונים מנוגדים המתוכננים היטב על ידי מערכת וקטורים ומטריצות. מערכת זו גורמת לכל רמקול לשדר את הסאונד שלו לכיוון אחר, וכך המאזין גם סבור שכל סאונד מגיע מכיוון אחר, בדומה לרמקולים תלויים.

התפרסות על מרחב כל החדר מכיוונים שונים

כשתראו טלוויזיה ואליה יחובר מקרן קול אתם תשמעו את כל הצלילים של הסרט או היצירה שמולכם – בכל רחבי החדר. התפרסות זו של הצליל הופכת את מקרני הקול לפתרונות האטרקטיביים ביותר בתחום הסראונד, שכן הם חוסכים תלייה על הקיר ומאפשרים לכם להגיע לעוצמות של סאונד אשר דומים להם בדיוק. למעשה, לא יהיה כל הבדל בין האזנה לרמקולים תלויים לבין האזנה למקרני קול. לחדרים קטנים בהם נדרש חיסכון במקום על הקירות זה בדיוק מה שנדרש בשביל להפיק סאונד קולנועי איכותי.

מתאים לחיבור למכשירי ההגברה הבאים

טלוויזיית מסך דק, מקרן ויזואלי, מגבר, מערכת שליטה ובקרה, וכל מכשיר אחר אשר יש לו קונסולת הגברה. מקרני קול מספקים איכות סאונד מעולה ומכיוונים שונים בחדר ממש כמו רמקולים מרובים. מומלץ מאד להסדיר אותם עבור כל מי שמעוניין להשביח את הסאונד בחדר הצפייה שלו ולהפוך אותו לסראונד רב מרחבי.