כיצד לבחור בין זרועות לטלוויזיה לבין עמוד לטלוויזיה ?

כשזה מגיע להתקנת טלוויזיה, עומדות בפניכם מספר אפשרויות, כולל זרועות לטלוויזיה ועמוד לטלוויזיה. זרועות לטלוויזיה הן סוגריים מתכווננים המאפשרים לכם להרחיב, להטות ולסובב את מסך הטלוויזיה שלכם כדי להשיג את זווית הצפייה המושלמת. אלו נהדרות עבור התקנות מגוונות, בין אם אתם מתקינים בסלון, בחדר השינה או אפילו במטבח.

מצד שני, עמוד לטלוויזיה יכול להיות קבוע או נייד. עמוד לטלוויזיה עם גלגלים מציע גמישות, ומאפשר לכם להעביר את הטלוויזיה מחדר לחדר בקלות. עמודי טלוויזיה קבועים, כולל עמוד טלוויזיה מהתקרה, מספקים מראה מלוטש ומינימליסטי וחוסכים מקום על ידי כך שהם שומרים על הטלוויזיה שלכם מחוץ לרהיטים.

לשתי האפשרויות יתרונות ייחודיים משלהן, והבחירה הנכונה תלויה בצרכים הספציפיים שלכם, בחלל ובדגם הטלוויזיה שלכם.

מהם היתרונות של זרועות לטלוויזיה?

זרועות לטלוויזיה מציעות פתרון ורסטילי וגמיש להתקנת הטלוויזיה שלכם.  היתרונות העיקריים הם:

  1.  זרועות לטלוויזיה מאפשרות הארכה ,הטיה וסיבוב . משמעות הדבר היא שתוכלו לכוון את מסך הטלוויזיה לזווית הצפייה המושלמת, בין אם אתם יושבים על הספה, ליד שולחן האוכל או אפילו בחלק אחר של החדר.
  2. לזרועות לטלוויזיה ישנו עיצוב החוסך במקום. על ידי הרכבת הטלוויזיה על הקיר, אתם מפנים שטח רצפה יקר ערך שניתן להשתמש בו לריהוט או עיצוב אחר. זהו יתרון משמעותי בחדרים קטנים או דירות שבהם כל מטר מרובע חשוב.
  3. התקנת זרועות לטלוויזיה היא גם פשוטה יחסית. רוב זרועות הטלוויזיה מתוכננות להיות תואמות למגוון רחב של גדלי ומותגי טלוויזיה, מה שהופך אותן לבחירה ורסטילית. הן יכולות לתמוך בכל דבר, החל ממסכים קומפקטיים ועד לדגמים גדולים יותר, ומספקות תושבת יציבה ובטוחה לטלוויזיה שלכם.
  4. זרועות לטלוויזיה מגיעות לעתים קרובות עם מערכות ניהול כבלים משולבות. זה עוזר לשמור על הכבלים שלכם מסודרים ומחוץ לטווח הראייה, מה שמעניק להתקנה שלכם מראה נקי ומקצועי. 

מהם היתרונות של שימוש בעמוד לטלוויזיה?

בכל הנוגע להתקנת הטלוויזיה שלכם, עמוד לטלוויזיה מציע יתרונות ייחודיים שהופכים אותו לבחירה מצוינת עבור מגוון רחב של סידורי צפייה:

  1. שימוש בעמוד לטלוויזיה מאפשר גמישות במיקום המסך. בין אם אתם זקוקים לעמוד לטלוויזיה עם גלגלים או לפתרון קבוע יותר, ניתן להתאים בקלות עמוד לטלוויזיה לחלל החדר שלכם.
  2. עמוד לטלוויזיה שימושי במיוחד בחדרים שבהם תליית מסך טלוויזיה על הקיר אינה פרקטית. לדוגמה, אם יש לכם חלל פתוח גדול או חדר עם שטח קיר מוגבל, עמוד לטלוויזיה מהתקרה יכול להוות פתרון מצוין. לא רק שהתקנה זו חוסכת מקום על הקיר, אלא שהיא גם מאפשרת לכם למקם את מסך הטלוויזיה בגובה המושלם לצפייה.
  3. יתרון משמעותי נוסף של עמוד לטלויזיה הוא הניידות שלו. עמוד לטלוויזיה עם גלגלים מושלם עבור אלה המעוניינים להעביר את הטלוויזיה שלהם בין חדרים או לשנות את זווית הצפייה בתדירות גבוהה. תכונה זו מועילה במיוחד בסביבות מסחריות, כגון משרדים או בתי ספר, שבהם ייתכן שיהיה צורך להעביר את הטלוויזיה באופן קבוע.
  4. עמודים לטלוויזיה מגיעים לעתים קרובות עם מערכות ניהול כבלים משולבות. משמעות הדבר היא שתוכלו לשמור על הכבלים שלכם מסודרים ונסתרים מהעין, וליצור מראה נקי ומקצועי. בין אם אתם מקימים מערכת קולנוע ביתי או חדר ישיבות, עמודים לטלוויזיה מספקים אפשרות ורסטילית ומסוגננת להתקנת מסך הטלוויזיה שלכם.

 זרועות לטלויזיהעמוד לטלוויזיה
התקנהדורש התקנה מקצועיתדורש הרכבה מינימלית
מחירבדרך כלל יקר יותר בשל הצורך בחומרת הרכבה והתקנה מקצועיתזול יותר ואינו דורש התקנה מקצועית
ניידותזרוע קבועה ולא ניתן להזיזה בקלות ניתנת להזזה בקלות יחסית.

איזו אפשרות היא הטובה ביותר עבור מסכי טלוויזיה שונים?

בחירת האפשרות הטובה ביותר להתקנת מסך טלוויזיה תלויה במספר גורמים, כולל גודל הטלוויזיה, פריסת החדר והעדפות הצפייה שלכם. הנה מבט מפורט כיצד להחליט בין זרועות לטלוויזיה ועמודים לטלוויזיה עבור מסכי טלוויזיה שונים.

כיצד לבחור את התושבת המתאימה למסך טלוויזיה גדול ?

כשמדובר במסכי טלוויזיה גדולים, כמו מסך טלוויזיה 65 אינץ’, יציבות וגמישות הן המפתח. זרועות לטלוויזיה הן בחירה פופולרית בשל הרבגוניות שלהן. הן מאפשרות לכם להטות, לסובב ולהאריך את הטלוויזיה, ולתת לכם את זווית הצפייה המושלמת לא משנה היכן אתם נמצאים בחדר. זה שימושי במיוחד בחללי מגורים גדולים יותר או בחדרים עם מספר מקומות ישיבה.

מצד שני, עמוד לטלוויזיה עם גלגלים יכול להיות אופציה נהדרת לניידות. אם אתם צריכים להעביר את הטלוויזיה שלכם בין חדרים או להתאים את מיקומה לעתים קרובות, הגדרה זו מספקת את הגמישות שאתם צריכים. זה גם אידיאלי עבור מצגות או אירועים שבהם צריך למקם מחדש את הטלוויזיה בקלות.

כיצד משתווים מוצרים ספציפיים?

בבחירה בין זרועות לטלוויזיה לעמוד לטלוויזיה, למוצרים הספציפיים שתבחרו תהיה השפעה גדולה על חוויית הצפייה שלכם. בואו נבחן מקרוב שתי אפשרויות מצוינות הזמינות בסטריאו סטאר: מסך הטלוויזיה דגם 50NANO776RA – LG ומסך הטלוויזיה דגם  43S5400A.

טלוויזיה חכמה 50 אינץ’ 4K LG NanoCell Smart TV, דגם: 50NANO776RA 

טלוויזיה 50 אינץ’ 4K NanoCell המציעה איכות תמונה יוצאת דופן ותכונות חכמות. עם צג ה- NanoCell שלו, תקבלו צבעים טהורים ותוססים, מה שהופך אותו למושלם לסרטים, ספורט ומשחקים. מערכת ההפעלה המתקדמת webOS 23, בשילוב שלט רחוק חכם הכולל חיפוש קולי בעברית, מבטיחים חוויית משתמש חלקה ואינטואיטיבית. טלוויזיה זו אידיאלית למי שרוצה טלוויזיה חכמה ואיכותית שניתן להתקין אותה בקלות על זרועות לטלוויזיה לזוויות צפייה גמישות.

מסך טלוויזיה דגם  43S5400A הינה טלוויזיה אנדרואיד FHD בגודל 43 אינץ’ מבית TCL. היא כוללת עיצוב נטול מסגרת וגירסת Android TV 11 הכוללת הפעלה קולית ועוזר גוגל. הטלוויזיה תומכת ב- HDR10 עבור ניגודיות משופרת ויש לה Chromecast מובנה לשיקוף מסך קל. דגם זה נהדר עבור אלו המעדיפים טלוויזיה קומפקטית יותר שניתן להתקין אותה באמצעות עמוד לטלוויזיה עם גלגלים, המציע ניידות וגמישות בחללים קטנים יותר.

שתי הטלוויזיות מציעות תכונות ייחודיות המתאימות לצרכים שונים. אם אתם מחפשים מסך גדול יותר עם תכונות חכמות מתקדמות, דגם  50NANO776RA הוא בחירה נהדרת. עם זאת, אם אתם זקוקים לאפשרות קומפקטית ורב-תכליתית, דגם 43S5400A מתאים באופן מושלם. בעת ההחלטה בין זרועות לטלוויזיה לעמוד לטלוויזיה, שקלו כיצד התכונות של כל טלוויזיה תואמות את ההעדפות ודרישות ההתקנה שלכם.