מערכות שליטה ובקרה למסך הדק ולמערכת השמע

מערכת זו הנה מכשיר נייד המתפקד כשלט רחוק רב תכליתי לכל מכשירי המדיה במזנון הסלוני שלכם. המערכת מתממשקת עם מחשבים, מקרנים, טלוויזיות, אמצעי השמעת מוזיקה, ועוד. למערכת גם ממשק שליטה בתמונת המסך בה אתם צופים, בהירות, ניגודיות HUE, ופרמטרי צבע נוספים.

ריכוז כל תכולת המדיה תחת מערכת אחת

אם גם אתם חושבים שזה מגושם מעט לחפש שלטים רחוקים לשינוי תוואי ההגברה והבהירות במרקע ובמערכת הסטריאו, עברו לצרוך מערכות שליטה ובקרה. הן מאפשרות חיבור קל לכל המערכות וכיוון פשוט של כל מה שמעוניינים לכוון. מערכות שליטה ובקרה פשוט מספקות את כל מה שאתם צריכים על מנת לשלוט היטב בכל פרמטר במזנון המדיה שלכם, החל ממראה המסך ועד לטיב הסאונד ונפח ההגברה.

התקנה פשוטה וקלה

הגדרת המערכת קלה ופשוטה. היא מתחברת בחוט או באלחוטי. במידה ומי ממכשירי המדיה שלכם אינו אלחוטי ניתן לבדוק אם אפשר לחבר אליו מתאם שיתקשר עם מערכת השליטה והבקרה. אם לא נמצאה דרך לחבר אותו, מערכת חוטית מייצרת בסופו של דבר השתלטות על כל מכשיר שמעוניינים להפעיל מרחוק.

תפעול קל ופשוט של כל פרמטר

שינוי תוואי הסאונד ושינוי תוואי הבהירות במסך צפויים להיות פשוטים וקלים מאד לביצוע. בסמוך לכל כפתור במערכת כתובה הפונקציה המדויקת שלו בבהירות רבה. ניתן להגיע אליה במגע פשוט על הכפתור וויסות על פי דרככם ממש כמו בשלט רחוק חד ערכי. כל זאת , בלי להשתמש באותו שלט וללא צורך לגשת לחפש אותו בכל פעם שרוצים לערוך שינוי בתוצרים שמציגות הטלוויזיה או מערכת השמעת המוזיקה.

הגעה לשלמות בכל בילוי מול מערכת המדיה

כשאתם מצוידים עם מערכות שליטה ובקרה, ההרגשה היא שהחזרתם לעצמכם את השליטה באמצעי ההגברה וההקרנה שלכם. לא חייבים לסמוך יותר על שלטים מקוריים. מערכות אלה פותרות כל בעיה ומגשימות כל תמורה בקלי קלות. המכשירים קלים מאד גם להתקנה וגם לתפעול לאחריה. אם אתם רוצים להתחדש באמת ולהביא את הטוב ביותר למערכת המדיה שלכם הצטיידו במערכות שליטה ובקרה והפכו את חוויית המדיה הסלונית שלכם לקסומה במיוחד, כזו שתפשט תהליכי כיוון וויסות רבים במערכת.