זרועות לטלוויזיה עבור מסכים דקים לצפייה מותאמת אישית

זרועות לטלוויזיה מאפשרות לכם להעמיד אותה על הקיר במקום להציב אותה על המזנון או השולחן. כיצד הטכנולוגיה שלהן עובדת? ובכן, בשוק קיימים 2 סוגים של זרועות, שלכל אחד מהם מטרות שונות עבור המרקע שלכם. בואו להכיר את הזרועות המובילים בענף הקולנוע הביתי ולבחור את המתאימות לכם ביותר.

זרוע שטוחה – המסך צמוד לקיר ומהווה המשך ישיר של העיצוב שלו

זרוע זו למעשה מוברגת לקיר באמצעות קידוח והטלוויזיה יכולה להיות מוצבת עליה באמצעות מסילה מתכתית יציבה וחזקה, עם נוגדי חלודה בין חלקיה לחלק המולבש בטלוויזיה. היתרון של סידור זה הוא שהטלוויזיה, בין אם היא במצב שחור ובין אם במצב צפייה, מהווה משך ישיר של עיצוב הקיר שלכם. למי זרועות לטלוויזיה מסוג זה משמעותיות במיוחד? למעצבי בית באמצעות עבודות גבס, בהן הוטמעה מגרעת לטלוויזיה, ולמי שמתעניין בקיר שטוח שהטלוויזיה לא משפיעה על העובי החזותי שלו.

זרוע מתכווננת – המסך מולבש על מערכת צירים המאפשרת הורדה, העלאה וצידוד של הטלוויזיה

זרוע זו למעשה מורכבת משני חלקים, האחד קדוח בקיר, והשני מוברג אליה. החלק השני הוא למעשה מערכת חכמה של צירים המאפשרת את הורדתה והעלאתה של הטלוויזיה ברמת השיפוע: או שהשיפוע ישר לחלוטין כמו בטלוויזיה צמודה, או שהוא נוטה למטה הוא שהוא נוטה למעלה. חלק נוסף במערכת צירים זו אחראי על הצידוד. ניתן להזיז את הטלוויזיה ימינה ושמאלה ממש כמו בזרועות של הטלוויזיות העבות. זרועות מתכווננות חיוניות במיוחד עבור משתמשים המתעניינים בהזזת המרקע תוך כדי צפייה.

רכישה חכמה של זרועות לטלוויזיה

על מנת להבטיח בחירה חכמה ואיכותית של זרועות לטלוויזיה, חשוב לרכוש אותן בחנות אלקטרוניקה המוכרת את המסכים. מדוע? משום שבחנות זו מכירים היטב את הסחורה שנמכרת, ולכן אם רכשתם מסך, אין עצה טובה יותר מזו של המוכרים המקומיים לגבי דגם הזרוע המתאים. לכן, צרכנים רבים רוכשים בד בבד טלוויזיות וזרועות ונהנים מתאימות מושלמת. ואולם, אם קיבלתם את המסך מתנה מחברים או משפחה, הצטיידו בדגם המדויק שלו לפני שתיגשו לחנות, כי רק כך ניתן יהיה להתאים את הזרוע המדויקת ביותר להלבשתו על גביה. טלוויזיות המצוידות בזרועות הן טלוויזיות שנוח יותר לצפות בהן, שמסבות תנאים טובים יותר לצרכן ושהאפשרות שתיתקלו במסך והוא ייפול שואפת לאפס, כמובן, כי הוא לא בהישג ידכם ונמצא למעלה בקיר. כל אלה הופכים זרועות לטלוויזיה למוצרים מבוקשים במיוחד בקרב חובבי וידאו.