זרועות לטלוויזיה מותאמות אישית לכל דגם עם אופציה לכוונון המסך

זרועות הן תשתיות שעליהן ניתן להציב טלוויזיות דקות. מתי נשתמש בזרועות? כאשר החלטנו כי השולחן אינו פתרון לטלוויזיה, ויש צורך לשדך אותה לקיר בדרך מסוימת. במאמר זה נלמד על מספר דרכים לעשות זאת, ובכך אחת מהן נדרשת זרוע מסוג שונה להשלמת המשימה. לידיעה, על אף כי זה מוצר מכני, זרוע הוא רכיב איכותי שיש להבטיח את טיבו בשביל לספק יציבות לטלוויזיה. פעולה זו יכולה להיעשות אך ורק בחנות בה רוכשים טלוויזיה, חנות אלקטרוניקה מקצועית המתמחה בתחום המסכים הדקים והמקרנים.

הצמדה הרמטית לקיר: הטלוויזיה מקבילה אליו ושטוחה ביחס אליו

לשם כינון הצמדה מסוג כזה נדרשות זרועות לטלוויזיה המצמידות אותה לקיר. זרוע שכזו מתקינים בשני שלבים. הראשון הוא קידוח שלה בקיר, והשני הוא אבטוּח הטלוויזיה בתוכה באמצעות מסילה שנמצאת על הטלוויזיה בחלקה האחורי. הטלוויזיה צמודה כעת באופן הרמטי לקיר ומשמשת את צופי הסלון או חדר הקולנוע הביתי כמו באולם סרטים אמיתי. כשהמסך גדול מאד, מעל 75 אינץ’, טכניקת הצבה זו ממש מתבקשת, משום שאובייקט כה גדול עם סף רגישות כה גבוה חייב מקום קבוע להצבה בטוחה.

הצמדה מתכווננת לקיר: הזרוע צמודה אבל הטלוויזיה יכולה לשנות זווית

זרועות מסוג זה מאפשרות למעשה לסובב אותן לצדדים או למעלה ולמטה, והמסך ישתנה לאותו הכיוון. המינוח המקצועי הוא זרועות מתכווננות. דגם זה של זרועות מכיל למעשה פלטת מתכת קשיחה שאוחזת בטלוויזיה בקצה שלה ומאפשרת עלרוד של המסך לכל כיוון שתרצו. ניתן לכופף מסך, לגרום לו להזדקף או לגרום לו להיות מוטה לצדדים. זרועות מתכווננות הן פתרון מושלם עבור מסכים קטנים ובינוניים שמתעניינים בהזזתם מעת לעת בחדר הצפייה ובמהלכה התקין.

רכישה חכמה של זרועות לטלוויזיה

בין אם זרועות לטלוויזיה שהחלטתם לרכוש הן שטוחות ובין אם אלו זרועות מתכווננות, חשוב שיהיה כתב אחריות מסודר המביע את מה הוא מכסה בהתאם לנסיבות וכן את תקופת האחריות בחודשים. כמו כן, חשוב לרכוש אך ורק על פי הדגם שיש לכם. אם אין לכם זרוע וההחלטה להביא אחת התקבלה לאחר שהטלוויזיה כבר הוצבה על המזנון או על השולחן, חשוב לגשת לרכישה עם שמו המדויק של הדגם, החברה, וגודל המסך באינצ’ים. רק בדרך זו ניתן להתאים זרועות לטלוויזיה המתאימות לאותו מסך וצפויות לשרת אתכם נאמנה לאחר הצבתן. זו רכישה שתשרת אתכם לשנים רבות כשהטלוויזיה ניצבת בקיר ומפנה מקום משמעותי בחלל המזנון או השולחן.