זרועות לטלוויזיה דקה להלבשה על הקיר

זרועות הן התשתיות עליהן עומדת הטלוויזיה הדקה. במאמר זה נסקור כמה אפשרויות לבחירת זרועות עבור הטלוויזיה שלכם. בתחילה, נלמד כיצד לגשת לרכישת מוצר זה ולאחר מכן נלמד על מגוון רחב של דגמים שיכולים לעשות בשבילנו נפלאות בצפייה, כאלו שלא נבין איך הסתדרנו בלעדיהן קודם לכן.

בירור ראשוני אודות זרועות לטלוויזיה

זרועות לטלוויזיה נבחרות בהתאם לגודל. בדרך כלל, החיבור האחורי אליו מפלסים את הטלוויזיה לזרוע יהיה בגודל סטנדרטי מטלוויזיות קטנות ועד גדולות, אבל כאשר מדובר על טלוויזיות גדולות ממש, מעל 75 אינץ’, מחבר זה עשוי להשתנות בגודלו ולהצריך זרוע בהתאם. לכן, בשביל ללכת על בטוח, מומלץ לבחור זרועות לטלוויזיה יחד עם הרכישה בשביל לקבל את מה שמתאים. במידה ורוצים לרכוש זרוע לאחר שהטלוויזיה הונחה על השולחן, יש לגשת לחנות עם גודל המסך באינצ’ים, ושם הדגם המדויק על מנת להתאים את הדגם שניתן יהיה לשלב.

זרוע סטטית להצמדת הטלוויזיה לקיר

זרוע זו נועדה ליצור חיבור לקיר. הטלוויזיה היא חלק ממנו וכשהיא דלוקה היא חלק אינטגרלי מתפאורת הקיר. למי זה מתאים? לחללים בהם מתעניינים בהצבת הטלוויזיה בריחוק בשביל לדמות קולנוע ביתי, לסלונים ביתיים ולכל מקום בו מתרחשת צפייה מרוכזת. זרועות לטלוויזיה מסוג זה מבריגים לקיר פעם אחת ומאותו רגע ניתן להשחיל את מסילות החלק האחורי של המכשיר אליהן.

זרוע דינאמית המאפשרת את כוונון המסך לאחר הצבתו

זרועות אלה נקראות זרועות מתכווננות. הן פועלות בהתחלה כמו זרועות סטטיות משום שנדרשת הברגה לקיר. ברם, ברגע שההברגה התבצעה והטלוויזיה הוצבה בתוך המחבר, ניתן להטות אותה למטה, למעלה, לצדדים, לעוקם או לקו ישר ובכך ליהנות מזוויות צפייה רצויות. כמובן שזרוע זו מכילה חלק שמרחיק אותה מעט מהקיר על מנת לאפשר לה סיבוביות תנועתית שתביא אותה לזוויות המבוקשות. זרועות מתכווננות אלו יש לבחור בהתאם לדגם הטלוויזיה שלכם וגודל המסך באינצ’ים.

רכישה פעילה של זרועות לטלוויזיה

זרועות לטלוויזיה יש לרכוש בחנות ייעודית לאלקטרוניקה שאחת מההתמחויות שלה היא מסכים. בחנות זו לא מוכרים רק מסכים אלא גם זרועות מתכווננות וסטטיות בהתאמה לדגם. הכי טוב לרכוש אותן יחד עם רכישת הטלוויזיה, והכי הרבה, לאחסן את המוצר בארון לעת מצוא, או לרכוש לאחר הסדרת הטלוויזיה באמצעות הצגת הנתונים, שם הדגם וגודל המסך באינצ’ים. רכישה בחנות אלקטרוניקה מקצועית היא רכישה עם אחריות למוצר ולתפקודו התקין למשך שנים רבות.