מזרימי מדיה מספקים חוויית מדיה נדירה ישירות מהמחשב

אם יש מכשיר שמומלץ מאד לצרף לטלוויזיה שלכם בימינו הוא מזרים מדיה. המכשיר, שבוודאי מוכר לכם בשמו הלועזי ‘סטרימר’ מחבר את הטלוויזיה שלכם למוזיקה ולמדיה בכללותה מהמחשבים שלכם בלי לגשת אליהם פיזית. בנוסף, באפשרותכם לצפות ברשתות טלוויזיה מכל העולם כמו קודי ונטפליקס וגם ברשתות סרטוני מחשב כמו יוטיוב ודיילי מושן.

לצרכני טלוויזיה סקרנים

אם אתם אנשי טלוויזיה מהסוג שאוהב סרטים וסדרות בהמשכים, הסטרימר הוא לחלוטין בשבילכם. הסדרת מנוי בנטפליקס וקודי מראש מאפשרת למזרימי מדיה להקרין לכם משם את הסדרות האהובות. מזרימי מדיה מביאים למסך הדק שלכם כל כך הרבה מידע טלוויזיוני ומוזיקלי שקשה לעתים לדעת מהיכן להתחיל. מה שבטוח, אם אתם חשים שמיציתם את תחנות השידור המקומיות, כדאי לשדרג את הטלוויזיה שלכם ולהטמיע בה מזרים מדיה.

חיבור מזרימי מדיה

החיבור של הסטרימר הנו פשוט ומפורט ב- MANUAL מסודר. חשוב להגדיר אותו כחלק מרשת המחשבים שלכם בבית על מנת לקלוט דרכו קובצי מוזיקה בלי לחפש אותם במחשב. בנוסף. אתם יכולים להתחבר דרכו לאינטרנט. עצה שלנו: עשו מנויים בנטפליקס וקודי, משום שאז אתם יכולים להתחבר דרך הסטרימר ולצפות בטלוויזיה שלכם בסדרות ובסרטים משם.

לקוחות רבים כבר משתמשים בסטרימר כמקור מדיה עיקרי

גם הם הבינו שניתן להוסיף לתכני הטלוויזיה המקומיים. גם הם הבינו שחיפוש עז של המוזיקה בספריות המחשב איננו פתרון. באמצעות סטרימר ניתן להתחבר לרשתות שעשיתם בהן מנוי טלוויזיוני וגם למוזיקה ששמרתם במחשב וכל זה בלי לעזוב את הסלון ולו לרגע קט. כשהסטרימר שולט לכם במדיה הביתית אתם יכולים להיות בטוחים שהגישה אליה הרבה יותר קלה ומענגת.

נתונים חשובים לבחירת הסטרימר

הפעלה וחיבור קלים ותקשורת טובה עם המחשבים (עליהם להיות מצוידים בתשתית רשת יציבה). זה מה שנדרש על מנת כי מזרימי מדיה יעשו עבודה לתפארת. במידה והמכשיר לרשותכם ולמעט טלוויזיה אין לכם עוד אביזרי שמע, כדאי לשדרג עם סט רמקולים ומגברים לשיפור הסאונד ויצירת חוויית סראונד ביתית אמתית. בכך, לא רק שתביאו את המדיה הממוחשבת והטלוויזיונית שלכם לפתח סלונכם, אתם תעשו זאת באיכות שמע חסרת פשרות.