מזרימי מדיה לשליטה בטלפון הנייד דרך הטלוויזיה והקרנה על המסך

אם גם אתם מתעניינים בחדשנות במערכת הקולנוע הביתית שלכם, אל תחשבו על הקיים: כונן הדיסקים, ערוצי הטלוויזיה וכד’. תחשבו על מה שאתם רוצים שהמערכת תנגן עבורכם. נכון שמדובר בנטפליקס, אמזון פריים ואפליקציות מוזיקה בסגנון שאתם אוהבים? רוצים לדעת איך זה יקרה במציאות? רכשו לכם סטרימר שיתחבר למערכת הקולנוע הביתית. הסטרימר מתקשר עם כל מחשב שהוא, החל מטלפון נייד ועד מחשבים נישאים ממשיים. הוא מאפשר הקרנה של התוכן הטלוויזיוני האהוב עליכם על גבי המרקע והשמעת מוזיקה מאפליקציות ואתרים ייעודיים. מעתה, באמצעות מזרימי מדיה, עולם האינטרנט ועולם הטלוויזיה הם אותו מקום, באותה נקודה!

מזרימי מדיה למוזיקה

מזרימי מדיה אלה אחראיים על תחום האודיו ומתאימים לחובבי מוזיקה. כל מי שיש לחו ספריות מוזיקה ענפות בטלפון ובמחשב, כל מי שעובד עם אפליקציות שעניינן הוא מוזיקה, וכל מי שחי את עולם הצליל ביום יום, יזדקק לסטרימר זה. בשונה מסטרימרים אחרים הוא ניחן גם במגבר משלו ומאפשר לשמוע דרך אוזניות. הדבר מאפשר הגברה נוספת, לצד המגברים הקיימים שיש מסביבכם במערכת הקולנוע הביתית.

מזרימי מדיה לווידאו

מזרימי מדיה אלה אחראיים גם על תוכן מוזיקלי וגם על תוכן וידאופוני. מזרימי מדיה מסוג זה עובדים על רשת, ומתקשרים באלחוטי עם מחשבים נישאים מכל הסוגים וטלפונים ניידים עם כל התקן רשת שהוא. מזרימי מדיה מסוג זה יכולים להקרין סרטונים מאתרים מ פורסמים כמו יוטיוב ודיילי מושן וגם מרשתות וידאו מפורסמות כמו הולו, אמזון פריים, נטפליקס וכל רשת אחרת גם אם היא יותר אזוטרית מכך. הדבר אינו תלוי באיזה רשת יש לכם מנוי אלא במה אתם מקרינים כאן ועכשיו בטלפון או במחשב שלכם.

התאמת מזרימי המדיה למערכת הקולנוע הביתית

ההמלצה היא לרכוש מזרימי מדיה שיש להם מגבר, על מנת ליהנות מהגברה נוספת לצד המערכת הביתית שלכם. חשוב לבחור בהתקן אלחוטי שלא מצריך חיבורים ואם יש איזשהו חיבור למגבר המערכת, הוא צריך להתאים עבורו. לכן, חשוב להצטייד בכל הנתונים על המערכת הביתית הקיימת לפני שרוכשים מזרימי מדיה. את הרכישה מומלץ להסדיר בחנות אלקטרוניקה וסאונד בעלת שם בתחום הזרמת המדיה. בחברה זו תוכלו ליהנות ממבחר של סטרימרים אודיו ווידאו המתאימים לכלל מערכות הקולנוע הביתיות. אנשי המכירות המקצועיים של החברה ילוו אתכם עד למציאת סטרימר מושלם המתאים להתקשרות עם המערכת שלכם ויישום הקרנת והשמעת כלל התכנים המועדפים עליכם.