מזרימי מדיה מאפשרים לקשר את הטלפון הנייד למרקע הטלוויזיה בספריות ובווידאו

מתעניינים בהוספת עניין עבור מערכת קולנוע ביתית קיימת? הביאו אליה את העולם שלכם מהטלפון הנייד: אפליקציות מוזיקה מועדפות, רשתות וידאו מפורסמות ועוד. כיצד זה יקרה? הדבר מתאפשר באמצעות רכישת מזרימי מדיה. מכשירים אלה, שנקראים גם סטרימרים, מאפשרים לכם להקרין ולהשמיע כל תוכן שתרצו שקיים בטלפון או במחשב הנייד שלכם. בנוסף, הם משמשים כמנהלי קבצים לכל דבר ועניין, ובאמצעותם ניתן לשלוט בקבצים שלכם, להעביר אותם, למחוק ואפילו לפתוח תיקיות.

הנאה מהשמעת מוזיקה ממיטב האפליקציות

ספוטיפיי, אפל מיוזיק ואיי טיונס אינן רק נחלת הטלפון. בהינתן סטרימר, זה מגיע ישר למערכת השמע הביתית שלכם ומאפשר למוזיקה לקבל את הבימה שהיא ראויה לה: מגברים ורמקולים עוצמתיים של קולנוע ביתי. אחרי הכל, כאשר המוזיקה נמצאת באפליקציות היא תקועה בטלפון ובמחשב עם כרטיסי קול פשוטים. אבל כאשר מזרימי מדיה נכנסים לעניינים, ההשמעה היא בדיוק כפי שעשינו לפני עשור במערכות סטריאו עם רמקולים ומגברים בעלי איכות, עם כל התדרים. אתם פשוט לא תכירו את השירים שאתם שומעים, בהינתן מזרימי מדיה מחוברים למערכת קולנוע ביתית.

הנאה מצפייה בסדרות ובסרטונים של הטלפון על המסך

גם אצלכם הקולנוע החדש הוא הטלפון? נטפליקס כל שבוע? אמזון פריים כל שבועיים? הפכו זאת לטקס צפייה מקצועי במסך הטלוויזיה. מזרימי מדיה שייעודם הוא וידאו עושים בדיוק את הפעולה הזו. הם מתחברים באלחוט למחשב או לטלפון שלכם ומקרינים את הסדרות האהובות עליכם והסרטונים שתמיד רציתם לראות על גבי מסך רחב. החיבור פשוט, לא מצריך כבלים ומביא לתוצאות מהירות מאד ומדויקות ביותר.

הנאה מסייר קבצים מקצועי על גבי מסך הטלוויזיה

מזרימי מדיה הם לא רק אמצעי שמע ווידאו מהטלפון והמחשב למרקע הטלוויזיה. הם גם מנהלי קבצים לכל דבר ועניין. באפשרותכם להציג את התיקיות שלכם על גבי מסך הטלוויזיה ובאמצעות השלט רחוק, להתנהל עם הקבצים, למחוק אותם, להעביר אותם תיקייה ואפילו לפתוח תיקיות חדשות. מזרימי מדיה ללא ספק הופכים את ניהול המחשבים והטלפונים שלכם לפשוט הרבה יותר מההווה.

רכישה ייעודית של מזרימי מדיה

אם אתם לפני רכישה של מזרימי מדיה, אל תתפשרו על פחות מחברת סאונד מקצועית שתוטכל להתאים לכם את המכשיר המושלם למה שאתם רוצים להשמיע ולהקרין ולמערכת הקיימת בבית שלכם. בחברה זו ימצאו לכם את המכשיר המושלם ללא פשרות, שיתממשק בקלות על המערכת המותקנת אצלכם בסלון.