מערכת בית חכם מאפשרת שליטה על מוצרי החשמל מרחוק באמצעות הטלפון

מעוניינים לשלוט על מכשירי החשמל מרחוק גם כשאינכם בבית? לסגור את המזגן כשאתם בדרך לעבודה? לנתק סוללת אופניים מחוברת למטען? רוצים שהמכשירים יידלקו עבורכם בפרק זמן קבועים כשאתם בשגרת הבית? את כל זאת ניתן להשיג באמצעות מערכת בית חכם, כלי משנה מציאות שהופך את ביתנו-מבצרנו לחלק מהחיים המחוברים בטלפון הנייד. מעתה, הוא יהיה מבצר מוגן יותר, כזה שמשמש אותנו בצורה טובה יותר.

לחבר את החשמל הביתי לאינטרנט

בגדול, זוהי מערכת בית חכם. אם שאלתם את עצמכם כיצד המכשירים יכובו אם לחלקם יש מפסק on/off המחייב לחיצה, התשובה מצויה במקור החשמל. הוא זה שמחובר לבית החכם, וניתן לנתקו בלחיצת כפתור מהנייד. הדבר דומה לכך שבמקום לכבות מזגן, מכבים את כל המכשירים בחדר באמצעות הורדת המפסק מלוח החשמל הביתי. אלא שכאן, תתבצע הפרדה הרבה יותר מדוקדקת בית המכשירים כך שלכל מכשיר תשויך פקודה משלו. באמצעות הטלפון, רק הוא ייסגר.

לשלוט בבית כפי שהייתם רוצים

אין מה לעשות, אנחנו חלק מעולם שרץ מהר. היציאה מהבית לא תמיד מושלמת ומלווה לעתים קרובות בשכחת מכשירים דולקים המצריכה חזרה לשם ניתוק. כשאנחנו בבית, המכשירים שהיינו רוצים לראות דלוקים לא תמיד כאלה, החל מהתאורה הביתית ועד אחרון מכשירי החימום או הקירור. בדיוק בשביל זה קיימים בתים חכמים שעושים זאת בשבילכם ולמעשה סרים לרצונות שלכם. הדבר מתרחש באמצעות אוטומציה שניתן לתכנת באפליקציית הבית החכם שלכם ולשנותה בכל עת לפרקי זמן רצויים או לבטלהּ כליל ולחזור לשגרת הפעלה ידנית. ללא ספק, אפליקציית הבית החכם היא למעשה הידידה הטובה ביותר שלכם בטלפון הנייד.

ליהנות ממציאות שוברת שוויון מענגת במיוחד

באמצעות מערכת בית חכם, המגורים הופכים לחוויה שתסב לכם הנאה וסיפוק חסרי תקדים. מערכת הבית החכם מאפשרת לכם ליהנות משליטה מלאה בבית שלכם ובכך – לחוות את השגרה על הצד הטוב ביותר. הדוד במקלחת, תאורת הבית והמזגן יהפכו להיות מכשירים שיעבדו בשבילכם בפרקי זמן קבועים, ותוכלו לכבות מכשירי חשמל מרחוק כשאתם כבר במכונית בנסיעה מהבית. רמת חיים שכזו רצויה ללא מעט משפחות ודיירים שהבינו זאת וצורכים את המערכת בלי למצמץ. בואו ליהנות מאיכות חסרת פשרות בבית החדש שלכם, הבית החכם. מעתה, הפעלת מכשירי חשמל תהיה קלה ופשוטה ותצריך בסך הכל גישה לטלפון הנייד שישלוט, באמצעות אפליקציה, בפשטות רבה, בכל המוצרים והתשתיות.