בית חכם מחבר את מכשירי החשמל לחיים המקוונים

בעזרת בית חכם, גם החיים שלכם ייראו ב- 10 רמות יותר טוב מחבריכם. בתים חכמים מחברים את בתי המגורים לחיים המקוונים. מה זה אומר? שמכשירי הבית יהיו ניתנים לשליטה מהטלפון הנייד. באמצעות אפליקציה ייחודית, ניתן יהיה להדליק ולכבות מכשירי בית גם אם אינכם נמצאים בו. כאשר אתם כבר בבית, ונכנסים ללופ של הדלקת תאורה, הדלקת דוד חשמלי, הדלקת מזגן והדלקת כיריים חשמליות, בית חכם יוכל להדליק עבורכם את אותם מכשירים בפרקי זמן קבועים על פי מבוקשכם. לסוג כזה של שגרה קוראים “שינוי ברמת החיים”!

התקנת בית חכם בבית הלקוח על ידי מקצוענים

צוות מקצועי מטעם חברת אלקטרוניקה מוסמכת בית חכם יחבר את מכשירי הבית שלכם למערכת זו. באמצעות שיפוץ קל תותקן מערכת בית חכם אליה יחוברו המכשירים. לאחר מכן, ינחה אתכם הצוות בהורדת אפליקציה, שם ייפתח עבורכם חשבון שיאפשר לכם להתחבר ולשלוט במערכת מרחוק.

שליטה במכשירי הבית גם כשאינכם נמצאים בו

בית חכם מאפשר לשלוט במכשירי הבית גם כאשר אינכם נוכחים בו. שכחתם לסגור מזגן? הדוד נשאר דלוק? לא קרה כלום. עם מערכת בית חכם, ניתן לגשת לאפליקציה ולסגור את המכשיר שנשאר דלוק. הדבר יחסוך לכם לחצים בדרך, איחורים לעבודה וחזרה מטרטרת הבייתה עם התחלת יום ברגל שמאל. בית חכם הוא בדיוק האסיסט שאתם צריכים להצלה במקרה זה.

הפיכת השגרה הביתית לקלה ופשוטה

אם כאשר אתם בבית, יש לכם לופ שגרה הכולל מקלחת חמה, בישול ואפייה וקירור הבית באמצעות מזגן, מערכת בית חכם תוכל לעשות זאת בשבילכם באמצעות זמני-קבע. ניתן לתכנת אוטומציה באפליקציה של המערכת, באמצעותה גורמים למכשירים לדלוק אוטומטית. ניתן ליישם זאת גם על תאורה ביתית, תריסים חשמליים וכל אלמנט אחר שאתם פותחים או סוגרים בשעות מסוימות. האוטומאציות ניתנות לביטול, תכנות מחדש והוספת מכשירים למי מהן שכבר תוכנתו.

כינון שגרת מגורים מהחלומות

בזכות בתים חכמים, דיירים רבים מדווחים כי סגנון החיים שלהם השתנה ללא היכר. מערכת בית חכם מאפשרת לכם ליהנות מכל מה שאתם זקוקים לו בשביל להרגיש שהחזרתם לעצמכם את השליטה בחיים, שאינכם צריכים לדאוג מהדלקה או כיבוי של מכשיר שנשכח, ושבגדול – הבית חוזר לעבוד בשבילכם. הדבר פשוט מאד ליישום ובסך הכל מצריך פנייה לחברת אלקטרוניקה מוסמכת בית חכם ליישום ההתקנה וחיבורכם לאפליקציה ייעודית שתבצע את השליטה בבית בפשטות רבה.