אביזרים חשובים בקולנוע ביתי

קולנוע ביתי באיכות חסרת פשרות מספק לסלון הביתי שלכם יכולות מולטימדיה מן המעלה הראשונה, משפר את הסאונד באופן מעורר השראה ומייצר רמת וידאו שטרם נראתה בזכות טכנולוגיות חדשות שישנן במסכים. אלו הם האביזרים החשובים שמומלץ לבחור עבור קולנוע ביתי.

מסכים דקים לקולנוע ביתי

חשוב לבחור במסך דק המבוסס על הטכנולוגיות של העידן המודרני. מסכי 4k ברזולוציה (נקראים גם UHD) עם טכנוליגיית OLED לד אורגני או QLED. ההבדלים ביניהם הוא שבראשון הלד אורגני ותלוי בכך שלא תפתחו חלון ותשאירו את החדר יחסית חשוך בשביל שהתמונה תתקבל בבהירות, בעוד QLED הוא קואנטום לד, והוא תמיד יספק תמונה איכותית בכל מצב, גם כשהחלון פתוח.

רמקולים לקולנוע הביתי

רמקולים לקולנוע ביתי יכולים להגיע עם הגברה עליהם או פסיביים. במידה ואתם בוחרים רמקולים עם הגברה, החלק שמגביר אותם ישמש כרסיבר, ותצטרכו לרכוש מגבר אליו הרמקולים יתחברו. במידה ואת בוחרים רמקולים ללא הגברה, מומלץ לרכוש רסיבר ומגבר. מיד נאמוד על ההבדלים בין השניים. לסיום פרק הרמקולים רק נציין כי יש משמעות לגודל הרמקול. רמקול גדול הוא רמקול שיש בו יותר מגנטים ולכן נפח הסאונד שלו עשיר יותר. 

רסיברים ומגברים

בקרי הסאונד של מערכת קולנוע ביתית. בעוד מגברים הם ספקי הווליום העיקריים של המערכת, הרסיברים הם ברזי ווליום. למה הכוונה? נניח שקיבלתם החלטה להשמיש את הקולנוע הביתי שלכם לאירוע, ועל כן להגביר את המערכת יותר מהרגי. השלב הראשון בביצוע הפעולה הזו הוא להזיז ימינה את כפתורי ה- GAIN והווליום של המגבר. השלב השני הוא להזיז ימינה את כפתורי הרסיבר בהתאם לסגנון הסאונד הנדרש בתוך רמת הווליום עליה החלטתם. לכן שתי התשתיות חשובות להתקנה לצד הרמקולים.

מקרני קול

שיטת הגברה אלטרנטיבית של מערכת רמקולים בדידה שניתן לשאת בידכם. אם מציבים אותה בלוקיישן מסוים באזור הקולנוע הביתי היא תשמיע סאונד גם באזורים מרוחקים ממקום ההצבה באופן וקטורי. זו המשמעות של מקרן קול. המוצר חוסך המון מקום בהשוואה לציוד הגברה כבד ומשמש לא פעם כאמצעי הגברה בלעדי במערכת קולנוע ביתית.

בחירת אביזרי קולנוע ביתיים

את אביזרי הקולנוע הביתי ניתן למצוא בקלות באתר זה באמצעות הדמיית מחשב המספקת תמונות ומפרטים טכניים מלאים על המוצרים.