מערכת קולנוע ביתית מן המעלה הראשונה

במאמר זה נלמד כיצד לגבש מערכת קולנוע ביתית במלואה. המאמר יכווין לרכישת ציוד איכותי שחובה שיהיה בכל בית חובב מדיות צפייה טלוויזיוניות. באמצעות מוצרים אלו תוכלו להפוך את הסלון לקולנוע לכל דבר ועניין ולצפות במיטב התכנים שלכם כשאתם ישובים בספות שלכם ונהנים מצפייה וסאונד חסרי פשרות.

טלוויזיית הקולנוע הביתי – קווים לדמותה

בעידן הנוכחי, זו ללא ספק טלוויזיה דקה 4k. רזולוציה זו היא למעשה UHD, אולטרה הייצ’ די. היאט מאפשרת לכם לצפות באיכות תמונה מלאה, איכותית ועוצמתית ובאמצעות טכנולוגיות כמו Nano cell ניתן אף להשביח את הצפייה ולהציג תמונה חסרת תקדים. גם מסכים פשוטים יותר, ללא טכנולוגיה זו, אך עם רזולוציית 4k יעשו את העבודה, אבל ללא ספק, Nano cell הם מסכי היי אנד במלוא מובן המילה.

רסיבר הקולנוע הביתי – כלי השליטה וההגברה

הרסיבר הוא למעשה השלט רחוק של התדרים שלכם, ובמילים אחרות, מגבר הקולנוע הביתי. הוא זה שיקבע את הווליום, הבאסים, הטראבלים, ההד, השטחת הסאונד במקום ההד, וכל פרמטר אחר העוסק בהגברה. חשוב לבחור רסיבר בעל תכונות פונקציונאליות רבות ככל האפשר על מנת להעניק לעצמכם כמה שיותר אפשרויות הגברה. ואולם, זה צריך לבוא עם מערכת רמקולים תואמת שתכיל את אותם תדרים.

סט רמקולים עבור קולנוע ביתי

סט רמקולים זה צריך להיות משובח במיוחד, כזה שמכיל את התדרים של רסיבר הקולנוע הביתי, עליו פירטנו לעיל. מערכת קולנוע ביתית צריכה או סט סטריאופוני גדול המורכב משני רמקולים גדולים Left, Right, או סט סאב-וופרי הכולל סאב וופר מרכזי (רמקול ענק) שאליו מחוברים רמקולים קטנים שייפרסו ברחבי החדר. מערכת זו מאפשרת לכם לפזר את הסאונד בכל המרחב, ממש כמו שעובד בית קולנוע.

מוצרים בהתאמה אישית לקולנוע שלכם

אתם צופי נטפליקס? אמזון פריים? רשתות זרות אינטרנטיות? בואו לחבר את מסך המחשב שלכם למסך הטלוויזיה באמצעות סטרימר אלחוטי שלא דורש חיווט ביניהם. סטרימר זה יהפוך באחת את כל האינטרנט שלכם לחלק מהמערכת הביתית. בנוסף, ניתן לרכוש קורא תקליטורי DVD למשתמשים במוצרים אלו, ורצוי לגבש את הרמקולים שרכשתם על מעמדים וסטנדים לתלייה על הקיר על מנת לאיין את התלות במוצרים נייחים כמו שולחנות ומזנונים. מערכת מוצרים זו הופכת כל קולנוע ביתי לקולנוע הביתי שלכם, בהתאמה למה שנדרש בבית. ניתן להתאים מוצרים אלו בחברת אלקטרוניקה מקצועית המתמחה בקולנוע ביתי ובגיבוש המוצרים ההיקפיים עבורו.