מקרני קול קומפקטיים להשמעה במרחב רחב

מתעניינים במכשיר שמכורח הצבתו – יושמע סאונד שדומה לחיבור 6 רמקולים לקירות? הכירו את מקרן הקול! מקרן קול הוא אוסף רמקולים פסיבי, שבשונה מריבוי רמקולים, הוא מכשיר אחד מחובר. בכל מיקום במכשיר יש מגנטים שפונים לזווית אחרת ולכן לא חשוב היכן תציבו אותו, הסאונד תמיד יישמע גם בנקודות מרוחקות מהמכשיר. כיצד בוחרים מקרני קול לשימוש ייעודי?

יש להבדיל בין מקרני קול 100% ניידים למקרנים קבועים

מקרני קול בעלי ניידוּת של 100% נועדו להרצאות ולמופעי אורח, למעבר מחדר מוגבר אחד למשנהו ולסיכום, לפעילות במקום שאינו קבוע. זאת, בשונה ממקרן קול שבדרך כלל מגיע עם סאב וופר בנפרד, בגודל בינוני, שנועד להצבה במקום קבוע, למשל בתור סט רמקולים של מערכת קולנוע ביתי.

מקרני קול אלחוטיים – חיסכון בכבלים והגעה לתוצאות סאונד מדהימות

כמובן שכאשר רוכשים מקרני קול, מומלץ לבחור דגם אלחוטי. באופן זה, הסאבו ופר והמקרן עצמו לא צריכים כבלים והם מתקשרים זה עם זה באמצעות אלחוט. ניתן לרכוש סט הכולל מגבר שפועל ברוח זה. כשאתם פועלים עם מוצר אלחוטי, אתם הופכים את הארגונומיה המרחבית לטובה במיוחד, כזו שלא  נדרשים כבלי הפעלה ומראה המערכת בפועל, בהתאם.

התאמת הגברה למקרן קול – המשימה שתקנה לכם סאונד איכותי

ההגברה היא למעשה בקרת השליטה בסאונד של המערכת. ניתן לחבר מקרני קול למגברים חשמליים באופן ישיר, אך יותר מומלץ לחבר באמצעות פריאמפ, מכשיר קדם הגברה שאינו מצריך חיבור לחשמל. ממנו, יוצאת יציאה נוספת למגבר חשמלי ממשי. סידור זה מבטיח כי מקרני קול לא יזדקקו להגברה רבה בשביל להגיע לעוצמה גבוהה ובכך אתם יכולים לחסוך בחשמל וליהנות מאיכות.

בחירה מעשית של מקרני קול

כפי שציינו בפתיחת המאמר, הבחירה המעשית של מקרני קול תלויה במה שאתם רוצים לעשות: להשתמש במוצרים כמו מקרני קול באופן קבוע בבית או לנדוד איתם בהרצאות. את הבחירה המושלמת ניתן לעשות בחברת סאונד שתוכל לקחת את כל המשתנים שתציגו ולסייע לכם לבחור מכשיר שיתאים בול לפעילותכם. אם יש לכם מגבר מן המוכן, מאד מומלץ להצטייד בשם הדגם שלו על מנת להתאים מקרני קול שמתאימים לשימוש מולו. בדרך זו הסאונד שלכם לא יהיה מפוספס או חסר, אלא מלא, בהתאם לרוח המגבר. אם טרם רכשתם מוצרי הגברה, מומלץ לקנות מגבר ומקרן קול יחדיו על מנת להבטיח מראש סט איכותי שיש בו הגברה והשמעה מתואמות במאת האחוזים.