רמקולים שקועים : כל היתרונות

רמקולים המותקנים על התקרה או על הקיר הפכו לפופולריים בשנים האחרונות. הם שינו באופן מובהק את הדרך שבה אנחנו נהנים מסאונד בתוך הבית, המשרד ובכל חלל אחר. בין אם מדובר בהתקנת קולנוע ביתי איכותי, ביצירת האווירה המתאימה במסעדה, בית קפה או מועדון או יצירת סביבת העבודה המדויקת לחדר ישיבות או אולם סדנאות רמקולים שקועים הם הבחירה החכמה היום.

מהם היתרונות של רמקולים המותקנים על הקירות ובתקרה? הנה החשובים בהם.

1. חיסכון במקום:

אחד היתרונות המובהקים של רמקולים שקועים הוא החסכון במקום בתוך החלל. במקום רמקולים שניצבים על הרצפה או כאלו המונחים על מדפים, אנחנו יוצרים חלל שבו הסאונד בוקע מהקירות ומהתקרה תרתי משמע והמכשירים אינם תופסים מקום.

התקנת רמקולים בתוך התקרה או הקירות מאפשרת לפנות מקום על המדפים ולוותר על מטרים רבועים רבים לטובת ריהוט וציוד אחר שצריך לשמש אותנו בתוך החדר.

2. חלוקת עוצמות הסאונד

רמקולים המותקנים על הקירות ובתקרה מעוצבים כך שיפיצו את הסאונד בצורה איכותית יותר בכל החדר ויאפשרו לכל אחד שנמצא בכל פינה לשמוע באופן מיטבי את המוזיקה, הסרט או כל דבר אחר.

זאת בניגוד לרמקול עומד שמפיץ את הסאונד מנקודה אחת ויוצר חלוקה לא אחידה של עוצמת הסאונד בכל החלל. כלומר – כדי לשמוע חזק תצטרכו להתקרב יותר לרמקול. במקרה של רמקולים
השקועים בתוך הקירות והתקרות החלוקה תמיד איכותית ושווה יותר, בכל נקודה בחדר.

3. אסתטיקה ועיצוב

התקנת רמקולים בתוך הקירות או התקרה במקום לבחור ברמקולים הניצבים בחדר פירושה יצירת מרחב גדול יותר ואפשרויות עיצוב רבות יותר. המראה נשאר נקי מקופסאות שחורות ומכבלים ואת הרמקולים אפשר להתאים לצבעי הקירות ולהפוך אותם כמעט לבלתי נראים.

כשמדובר בחלל קטן שרוצים לעצב בצורה מסוימת, התקנת רמקולים בתוך התקרה או הקירות עוזרת לנו לנצל את כל החלל בקלות, בלי להתפשר. בחלל גדול ומרווח בו מותקנים מספר רמקולים, לא תצטרכו להיתקל בקופסאות שחורות גדולות או לתלות מדפים לרמקולים קטנים יותר לאורך החדר.

4. פחות בלאי, יותר עמידות

בחירה ברמקולים השקועים בתקרה או בקירות פירושה שמירה על איכות הסאונד ועל תקינות הרמקולים לאורך זמן. רמקולים אלו פחות חשופים למגע מרמקולים העומדים על הרצפה או על מדפים, הם לא נחבלים או עשויים ליפול מהמדף. רבים מהרמקולים בנויים עם פונקציות המגנות עליהם גם מרטיבות, ממיזוג אוויר או לחות ומספקים תעודת בטחון לעמידות לאורך זמן.

לסיכום רמקולים השקועים בתוך הקירות או התקרה הם בעלי יתרונות משמעותיים בתוך חלל שבו עושים שימוש במערכות סאונד, קולנוע ביתי או הגברה באופן קבוע. הם נותרים עמידים לבלאי, מפנים את המקום לריהוט וציוד אחר ומספקים חלוקה איכותית של הסאונד בכל פינות החדר.