רמקולים שקועים להצבה ארגונומית בקיר

רמקולים שקועים נועדו להשמעה במקומות מרכזיים בבית, למשל בעמדת הבידור הסלונית או במערכת קולנוע ביתית. בשונה מרמקולים רגילים, החלק האחורי שלהם חצוב בקיר. הפרויקט הנו פשוט ממה שמתואר בשל מבנהו הייעודי של הרמקול, שנועד בדיוק למטרה זו. כאן ניתן ללמוד מהם רמקולים שקועים ואלו מאפיינים יש בהם בשביל להעיד על איכות וכדאיות ברכישה.

רמקולים שקועים – מבנה כללי

רמקולים שקועים הם רמקולים שהחלק האחורי שלהם דק ומתכנס. למה הכוונה? הקצוות ימין ושמאל והחלק התחתון והעליון נוטים זה לזה באלכסון קל. העובי הדק של הדופן עצמה ומוטיב ההתכנסות מאפשרים לחצוב ממש בקלות את הרמקולים. צרכנים שהשתמשו בעבר בפטישונים או ג’קסונים למטרות פשוטות יותר מעידים כי רמת הקושי בהטמעת הרמקולים אינה גבוהה אך מי שלא בטוח תמיד יכול להזמין איש מקצוע. על כל פנים, מדובר על שיפוץ פשוט שאורך זמן קצר ומאפשר הטמעה מהירה של הרמקולים הקומפקטיים.

בחירה של רמקולים שקועים – כך תעשו זאת

כמו בכל נושא אחר בתחום הסאונד, הכל שאלה של תקציב. יש רמקולים אשר להם מגנט אחד ויש רמקולים של 3+ מגנטים. בתחום כמו רמקולים שקועים (כמו בתחום הרמקולים הכללי), מגנטים מרובים מעידים על איכות יותר טובה. היא באה לידי ביטוי בקבלת תדרים שקשה להשמיע ברמקול ממוצע, למשל תדרים של כלי מיתר נמוכים, גיטרה בס, קונטרה בס או זמר ששר בקול נמוך במיוחד. בדרך כל אלו כלי רקע, ולא הנושא העיקרי של השיר אבל מי שיש לו רמקולים שקועים יוקרתיים יכול להעיד שחלק גדול מארסנל השירים לא היה מוכר לו כמעט מרוב שהוא התוודע לשכבות השמע הללו. לכן, ההמלצה שלנו היא לכוון כמה שיותר גבוה ולרכוש רמקולים שקועים מרובי מגנטים ככל האפשר. על כן, אם אתם צריכים אותם לצפייה בסיסית בטלוויזיה – גם רמקולים פשוטים עם מעט מגנטים יעשו את העבודה.

רמקולים שקועים – כאן תוכלו לרכוש אותם לכל מטרה

בחברת סטריאו סטאר מתמחים במכירת ציוד סאונד מתקדם ביותר לכל מטרה. החברה חולשת על תחום הרמקולים השקועים ומבססת את פועלה על החברות המובילות בתחום. ניתן למצוא כאן רמקולים שקועים באיכות חסרת תקדים של כל הפירמות המפורסמות ביותר: Advent, Canton, Klipsch, Yamaha ועוד. הרמקולים מותאמים לצרכי המשתמש. ניתן לרכוש אותם למטרות צפייה בטלוויזיה או שמיעת מוזיקה. אנו בסטריאו סטאר נספק את הדגם המתאים, אשר יהיה הטוב ביותר לתחום המבוקש לכם.