רמקולים שקועים בעובי הקיר – נוחות, איכות ועיצוב מן המעלה הראשונה

לא יהיה זה סוד לומר כי עיצוב מערכת הקולנוע הביתי הוא חלק אינטגרלי ממכלול השיקולים לבחירת המוצרים. בימינו, זהו עולם של מוצרים דקים וקטנים, עולם קומפקטי כמו שנהוג לומר. הדבר בא לידי ביטוי לא רק במסכי הטלוויזיה הדקים אלא גם ברמקולים מהם אנו שומעים את הסאונד. כיום, רכישת רמקולים שקועים בקיר היא נורמה שמעידה על יוקרתיות ובועל חוסכת מקום רב על מדפי הקולנוע הביתי. כיצד נהוג לבחור רמקולים שקועים ואצל מי מומלץ לרכוש אותם? בואו ללמוד הכל על סט הרמקולים מהמבוקשים בישראל.

בחירה איכותית של רמקולים שקועים

על מנת לבחור רמקולים שקועים באיכות, חשוב להתייחס למספר פרטים חשובים: ראשית כל, תקציב. כמו בכל תחום אחר, יש למוצר הזה רמות מחיר המעידות על רמת המוצר. ברמקולים, מה שקובע הוא תמונת הסאונד. כשאתם שומעים את רוב המוזיקה שלכם באוטו, ואז את חלקה הקטן יותר בבית, החוויה היא אחרת, הלא כן? הצלילים שונים, מתווספים עוד כלי נגינה וזמרי רקע שלא ידעתם על קיומם. בתחום כמו רמקולים שקועים זה ככה עוד יותר מאשר ברמקולים ממוצעים בבית. המגנטים גדולים יותר, וניתנים לאפיון על פי כמות. רמקול שיש לו יותר מגנטים ייתן תמונת סאונד יותר מפורטת. ניתן לרכוש רמקול מגנט אחד ענק ועגול להצבה בקיר וניתן לרכוש רמקול אנכי או אופקי המכיל סט מגנטים בגודל קטן-בינוני. שני המוצרים יספקו לכם תמונת סאונד המתאימה לשמיעת מוזיקה. ניתן לבחור גם דגם עם מגנטם קטנים ופשוטים יותר שנועד לצפייה בטלוויזיה בלבד, כמובן במחיר יותר כלכלי.

התנהלות מעשית עם רמקולים שקועים

שיפוץ כמו הטמעת רמקולים שקועים נחשב לקל ופשוט לעומת שיפוצים אחרים. למרות שנדרשת חציבה בקיר, לא מדובר על חציבת עומק כמו של ארון הזזה למשל. הרמקולים מגיעים דקים מאד, ונדרשים סנטימטרים בודדים ולעתים מילימטרים ספורים של חציבה. בין אם תעשו זאת בעצמכם ובין אם תביאו איש מקצוע, מדובר על שיפוץ מהיר ויעיל.

בחירת הדגם הסופי של רמקולים שקועים

רמקולים שקועים מומלץ לרכוש אצלנו בסטריאו סטאר. אנו חברת סאונד איכותית המחזיקה במוצרי שמע מן המעלה הראשונה, ביניהם רמקולים שקועים. ההתמחות שלנו היא ברמקולים לטלוויזיות ווידאו או ברמקולים ייעודיים לשמיעת מוזיקה. ניתן למצוא כאן סטים של רמקולים המיועדים לשתי המטרות הללו באיכות חסרת תקדים, עם הסאונד הכי טוב שניתן להוציא למטרה המבוקשת.