רמקולים שקועים למערכת קולנוע ביתית

מי שמחפש תוצר שמע איכותי ורב עוצמה למערכת הקולנוע הביתי שלו יבחר רמקולים שקועים אסתטיים לחציבה בקיר. הרמקולים הללו יתממשקו עם אמצעי הגברה בדמות מגבר או רסיבר ויספקו שמע בעוצמות יפות ובהגשה נקייה וצלולה. כשאתם רוכשים רמקולים שקועים אתם נהנים ממגוון עצום של יתרונות עבור מערכת הקולנוע הביתית שלכם.

רמקולים פסיביים ללא מגבר פנימי

רמקולים עם מגבר פנימי לא יכולים להיות חצובים בשל הגישה למגבר ולכפתוריו שעל הרמקול. מגבר כזה בדרך כלל מוגבל מאד בטווח התדרים שלו ומתאים יותר לתעשיית האולפנים לצרכי ניטור סאונד (Monitoring) מאשר למערכת קולנוע ביתית לשמיעה סופית ונקייה. רמקולים פסיביים הם רמקולים שלא ישמיעו דבר אם לא תחברו אליהם מגבר או רסיבר, אבל כאשר הם יחוברו, ניתן יהיה לשמוע באיכות, בצלילות ובווליום נמוך או גבוה לבחירתכם.

אסתטיקה פר אקסלנס בקירות הקולנוע הביתי

כשהרמקול מונח על שולחן סמוך לטלוויזיה, ההרגשה היא שמדובר בעוד חדר בבית ולא במערכת הרשמית של הסלון הביתי. תליית הרמקולים בחציבה בקיר היא בעלת משמעות מיוחדת מבחינה זו. הדבר גם מסייע בפיזור טוב של הסאונד כי אם תולים רמקולים בקיר, זה נעשה בחלקו העליון בדרך כלל. תלייה כזו גורמת לביזור הסאונד בכל רחבי החדר ובכך – יוצרת סראונד במלוא מובן המילה.

שמיעה איכותית בטווח תדרים עצום

בין אם אתם מעוניינים לשמוע שיר עם קול נמוך וגיטרת בס מלטפת ובין אם אתם עומדים לשמוע צלילים גבוהים וחדים, תמיד מובטח לכם השמע המזוקק במובנו האמיתי. כששומעים שיר עם באסים וקולות נמוכים בטלפון הנייד או באוטו, מאבדים רבע מאינפורמציית הסאונד לפחות כי לא משמיעים צלילים נמוכים. הרמקולים בפלטפורמות הללו לא בנויים לכך. רמקולים שקועים של מערכת קולנוע ביתית מביאים לכם את כל התדרים, וכך – שיר ששנים שמעתם באוטו ובנייד פתאום יישמע לכם שונה יותר, ייחודי יותר, עמוק יותר. זו המשמעות של רמקולים שקועים היוצרים סראונד איכותי במערכת הקולנוע הביתית.

רכישה – בחנות למוצרי קולנוע ביתי

חנות למומרי קולנוע ביתי היא המקום לרכוש בו רמקולים שקועים. כאן, תיחשפו לדגמי המופת של אמצעי שמע זה ותוכלו לבחור את הטוב ביותר עבור מערכת הקולנוע הביתית שלכם.