קולנוע ביתי איכותי עם ציוד ההגברה והצפייה הטוב ביותר

קולנוע ביתי מבטא באופן הטוב ביותר את מה שאתם רואים בטלוויזיה, החל מאיכות הצפייה שלכם ועד רמת הסאונד המתקבלת. בשונה מטלוויזיית LCD מקרית, קולנוע ביתי לוקחת את חוויית הצפייה שלכם אל המעלה הבאה והופך אותה לאיכותית כמו בבתי קולנוע ממשיים.

טלוויזיה המתאימה לקולנוע ביתי

טלוויזיה בעלת גודל מינימלי 55 אינץ’ ברזולוציית 4k, 3840×2160 פיקסלים. טלוויזיה זו ניתן לרכוש כשהיא מבוססת על Oled, אור-לד אורגני, זהה במתכונתו לזה שיש לכם בטלפון הנייד, או Qled, אור קואנטום, המבוסס על טכנולוגיית קואנטום בה האור בטלוויזיה תמיד יהיה חזק, גם אם פתחתם את החלון והשמש זורחת. טלוויזיה זו – בשל גודלה ואיכות התמונה יוצרת עבורכם חוויית צפייה שלא נתקלתם בה בעבר בבתים פרטיים.

ציוד הגברה מתאים לטלוויזיה

רמקולים – אמצעי השמע הסופי של המערכת. הם אמנם קיימים על הטלוויזיה אבל אם בכוונתכם להפוך את הסלון שלכם אל קולנוע ביתי, תצטרכו לעבוד עם מערכת נפרדת, המבוססת על רמקולים פסיביים. רמקולים אלו לא פועלים בזכות עצמם אלא רק בהינתן מגבר, רסיבר או שניהם גם יחד. חשוב לבחור ברמקול גדול המספק באסים וטראבלים כאחד, להבטחת סאונד מלא, עם עומק, הכולל בחובו תדרים נמוכים וגבוהים (בשונה מהרמקולים של הטלפון החכם שלא משמיעים נמוכים, למשל).

רסיברים – אמצעי ההגברה האיכותיים של הרמקולים. אלו לא אמצעי ההגברה הסופיים, כי מגברים מטבעם חזקים יותר מרסיברים בעוצמה. אבל רסיבר הוא מכשיר שיש לו יכולות שליטה בסאונד, יכולות סינון רעשי רקע ובחירת סוג הסאונד שאת מבקשים לקבל, באסי, טראבלי, עם הד, עם שמע-חד, ועוד.

מגברים – אמצעי ההגברה הסופיים של המערכת. הם נדרשים בשל מוגבלות רוב הרסיברים בעוצמה (בשל כך שעיקר פועלם מתרכז באיכות ובסינון רעשים) ולכן הם מספקים את ה- Leverage (המינוף) הסופי של הסאונד שלכם, אם אתם מעוניינים לשמוע טלוויזיה בעוצמה ובלי שיהיו רעשי רקע. הם יסוננו על ידי הרסיבר שמשורשר למגבר.

ציוד קולנוע ביתי מומלץ לקנות רק בחנות סטריאו

בחנות סטריאו תוכלו למצוא בדיור את המוצרים הנדרשים עבור קולנוע ביתי איכותי. קולנוע ביתי אינו הטלוויזיה בזכות עצמה, אלא הטלוויזיה בליווי ציוד הגברה מתקדם. לכן, כשאתם רוכשים את המוצרים בחנות סטריאו, אתם מבטיחים איכות חסרת פשרות בכל המוצרים שתרכשו.