רסיבר ימהה או מגבר? שאלו את המומחים

מה ההבדל בין רסיבר ימהה לבין מגבר? כביכול, שניהם מיישמים את אותה הפעולה: מזרימים אינפורמציית סאונד לרמקול פסיבי. רמקול פסיבי, למי שלא יודע, הוא רמקול ללא מתג ON OFF וללא כפתורי ווליום אשר נדמה כי אין מה לעשות איתו. אבל כאשר מחברים אותו למגבר או לרסיבר הוא מקבל אותות סאונד ומשמיע אותם למשתמש. אז אם גם מגבר וגם רסיבר מבצעים את ההגברה, מדוע יש צורך בשניהם כשמדובר בקולנוע ביתי?

הגברה עוצמתית מול ניטור איכויות הגברה

זוהי תמצית ההבדל בין רסיבר ימהה לבין מגבר. בעוד אשר מגבר מעלה את המוזיקה או את תוכניות הטלוויזיה שאתם צופים בהן  לעוצמות הגבוהות ביותר, רסיבר עושה זאת תחת ניטור שאתם יכולים לבחור: הכנסת הד, הכנסת בס על חשבון הטראבל או טראבל על חשבון הבס, ניטור רעשי רקע ולכידתם, ועוד. במילים אחרות, מגבר ונעד לעבוד עם תוצר שמע סופי המתאים להשמעה בו. ברסיבר, גם אם משמיעים תוצר שמע לא ממוקסס, או כזה שיש בו רעשים, הוא יכול לסנן ולהשמיע לכם סאונד נקי. בכל זאת -יש צורך בשניהם כי רק מגבר יוכל להביא את תוצר-השמע שלכם לווליומים הגבוהים. פעמים רבות, הוא מוצר ההגברה הסופי אחרי שמכוונים את האיכות ברסיבר, שמוגבל בעוצמתו.

רסיבר ימהה – האיכותי ביותר עבור הקולנוע הביתי

רסיבר ימהה יספק לתוצרי השמע שלכם את כל מה שנדרש על מנת לשמוע אותם באופן האיכותי ביותר. עם רסיבר ימהה ניתן ללכוד רעשי רקע ואפילו לשמוע שיר או תכנית טלוויזיה שלא נעשה להם מיקס באיכות נקייה לחלוטין. חשוב שלא לשכוח כי רסיבר, בשונה ממגבר, מוגבל בעוצמת ההגברה. לכן, הכי מומלץ לרכוש אותו בחנות קולנוע ביתי כי שם ניתן לבדוק את העוצמות ואם הן לא מספקות, ניתן להוסיף להזמנה גם מגבר שיחובר אל הרסיבר ויגביר אותו.

יתרונות המגבר והרסיבר המקצועיים

מימוש הווליום במגוון אופנים, חזק, חלש, בפורמט הד, בפורמט חד, עם באסים, עם טראבלים, ועוד. יתרון נוסף הוא בשימוש הקל שהוא מקנה למשתמש. ניתן לעבור מאיכות שמע אחת לאחרת בלחיצת כפתור ולהחזיר למצבים הקיימים בקלות. אם אתם זקוקים לאמצעי הגבר לרמקולי הקולנוע הביתי, מומלץ לבחור רסיבר ימהה ומגבר תואם, להעצמה.