בית חכם – לשלוט במוצרי הבית בלחיצת כפתור מהטלפון הנייד

באמצעות בית חכם אתם יכולים לשלוט בכל מכשיר חשמלי ביתי מרחוק. התלות בהימצאות בתוך הבית לשם סגירת מכשיר חשמלי נעשית פחות ופחות רלוונטית. אנשים מבינים שהם יכולים לשלוט במכשירי החשמל שלהם מרחוק, גם כשהם במכונית, בבית הספר או בעבודה. ואולם, בית חכם מספק עוד לא מעט יתרונות אחרים. יש לכם הרגלים קבועים לגבי הדלקת דוד החשמל שלכם? הדלקת מערכת התאורה בסלון או בחדר המגורים? ניתן לתכנת את המערכת להדליק את המכשירים הללו עבורכם אוטומטית בשעות שאתם עושים זאת באופן ידני. בואו ללמוד עוד על המערכת שמשנה מציאות בבתי מגורים.

בתים חכמים הם בתים שמשרתים אותנו טוב יותר

לא פעם קורה ששוכחים לסגור מזגן, הכיריים האינדוקטיביות נשארו דלוקות עם הסיר או המחבת עליהן, סוללת האופניים החשמליים נשארה בהטענה ובחוץ חום איימים המאיים לשרוף אותה, ועוד כל מיני טעויות מסוג זה. בדיוק בשביל זה הבית החכם מיועד. אתם יכולים לנתק את המכשירים ללא צורך בלחיצה על ה- OFF/ON שלהם. הפעלה פשוטה של אפליקציית הבית החכם תציג לכם מפה ברורה של הבית ואתם יכולים לנתק את האזור המבוקש. המערכת תבטל אספקת חשמל לאותו מכשיר ובכך תשבית את פעולתו.

 

להפוך את השגרה לכללי שמשרת אותנו

סדר היום שלכם קבוע? חוזרים מהעבודה באזור 18:00? מתקלחים באזור 19:00? אוכלים ארוחת ערב חמה באזור 19:30? מערכת בית חכם תווסת את הפעילות הזו בדיוק עבורכם. באמצעות כלי האוטומציה של המערכת ניתן לתכנת את המכשירים הללו להידלק בשבילכם. כשתחזרו מהעבודה, גם אם תהיו לבד בבית יהיה לכם אור שהבית החכם ידליק, ולאחר מכן מים למקלחת ואז כיריים האינדוקציה ידלקו. בתים חכמים הם בתים שפשוט משרתים את הדייר. ואם החלטתם לשנות שגרה? ניתן לבטל בקלות את האוטומציה מהאפליקציה שלכם או לשנות אותה לזמנים אחרים.

מערכת משנה מציאות

אין ספק כי בית חכם היא מערכת שמשנה את סגנון החיים שלנו. בזכותה, הוא הרבה יותר פשוט, סטייליסטי ומשוחרר. אנשים שמשתמשים בבית חכם לא מבינים למה לא עשו זאת קודם. זו פשוט מערכת שגורמת לכל סגנון החיים שלנו להיראות שונה והיא מחזירה את השליטה בבית לדייר במובהק. מעתה הוא יהיה שקוע פחות בחששות ממכשירים שהושארו דלוקים לאחר יציאה מהבית, או בצורך להדליק מכשירים בפרקי זמן קבועים. אפליקציית בית חכם תעשה זאת עבורו ביעילות ובפשטות.