מקרנים איכותיים להצגת תוכן ויזואלי

מקרנים הם מכשירים שבאמצעותם ניתן להקרין תוכן ויזואלי לסוגיו, תמונות, שקפים ו- וידאו. על מנת לבחור מקרנים המתאימים למה שאתם זקוקים לו בהצגת התכנים הללו, מומלץ להכיר מספר תכונות בסיס:
Ansi Lumen – רמת התאורה של המקרן. מקרן פשוט מגיע ל- 2,000 אנסי לומן ומקרן איכותי ל- 3,300+. תאורה גבוהה נדרשת כאשר מעמידים את המקרן במקום מואר.
Contrast – רמת הניגודיות של המקרן: רמה קטנה היא 1:3000 ורמה גבוהה היא 1:15,000. המשמעות של ניגודיות גבוהה היא הרחקה של הצבעים מהגוון השחור בורה טובה וברורה.
Resolution – רזולוציית המקרן. מהי רמת האינפורמציה בתוך התמונה? אינפורמציה גדולה אינה מכילה טשטוש ואינפורמציה שאינה גדולה מכילה טשטוש. יצרני המקרנים קובעים רזולוציות גבוהות כאשר גודל השטח גדול כי אז האינפורמציה הנדרשת להקרנת תמונה גדולה יותר. לדוגמה, שטח כיסוי של 50 אינץ’ מגיע בדרך כלל לרזולוציה של 1920×1080 FHD פיקסלים, לעומת 75 אינץ’ שמגיע לרזולוציה של 4k 3840×2160 פיקסלים.

פרטים טכניים שחשוב לדעת על מקרנים מהדור החדש

 

לק נכבד מהמקרנים הם ניידים. לא, אנחנו לא מתכוונים שאתם יכולים לסחוב אותם בקלות מפתיעה, אלא לעובדה שהם ניידים: קטנים מאד, בגודל של ספר תנ”ך הנכנס לכיס. מקרנים כאלו יכולים להגיע לרזולוציות גדולות מאד ולהציג תמונה בגודל מרשים והם אופייניים מאד בקרב מרצים ומורים הנודדים ממקום למקום עם הרצאותיהם הדיגיטליות או הוויזואליות. חלק נכבד מהמקרנים מכיל סטרימינג מובנה, המאפשר להזין משתמש וסיסמה בכניסה ולהתחבר לנטפליקס, אמזון פריים ועוד רשתות טלוויזיוניות שהוטמעו במכשיר.

אופן ניסוח האחריות המומלץ עבור מקרנים

בדרך כלל פרק האחריות מתחלק לשני חלקים, אחריות כללית על חלקיו המכניים של המכשיר, כלומר ללא המנורה, או אחריות הכוללת כיסוי גם על המנורה. בכתב אחריות שיש בו כיסוי שכזה, הוא יהיה נמוך משמעותית בהשוואה לשאר חלקי מקרנים, ולא יותר משנה אחת. ניתן להרחיב את האחריות על 2 סוגי המוצרים במעמד הרכישה בתשלום נוסף.

 

התאמה לכל מטרה

כפי שלמדנו, ניתן לרכוש מקרנים שיתאימו לכל מקום, לחדר מואר, להצגה בחוץ, לחדר חשוך, לאולם הרצאות או לתצוגה ביתית. הבחירה בידכם. גשו למפרט הנתונים ובחרו לכם את מכשיר החלונות. חברת אלקטרוניקה יוקרתית המתמחה במקרנים תהיה לכם לעזר רב ותאפשר את בחירת המכשיר באמצעות הדרכה קלה ופשוטה. חשוב לבחור במכשיר שישרת אתכם כהלכה ויספק את מה שאתם צריכים בהקרנות שלכם בתנאים הטובים ביותר.