טלוויזיות מהדור הבא ברזולוציית 4K

רזולוציית 4K היא רזולוציה שהאיכות שלה טובה באופן משמעותי מרזולוציית ה- FHD מהטעם הפשוט שכמות הפיקסלים בה היא פי 4. רזולוציית FHD מבוססת על 1920×1080 שהם כ- 2 מיליון פיקסלים. רזולוציית 4K מבוססת על 3840×2160 שהם כ- 8 מיליון פיקסלים. זו הסיבה לעלייה באיכות. בדרך כלל, עם עליית הרזולוציה מגיעה עליית גודל המסך. אם מסך FHD גדול היה 45 אינץ’, מסך 4K הכי קטן הוא 40 אינץ’ וגודל מסך ממוצע יכול להגיע ל- 55 אינץ’, כשהגדול ביותר הוא כ- 70 אינץ’. מה חדש בטלוויזיה הזו ברמה הטכנולוגית?

תצוגת אור אורגנית או קוונטום

בשל הרזולוציה הגדולה של המסך, שמספקת לצופה 8 מיליון פיקסלים לתמונה, תצוגת האור שונה לחלוטין מזו של מסך FHD. ניתן לבנות מסך ב- 2 טכניקות: או שמטמיעים שורה של נוריות קטנות שמגיבות לאור מנורה או אור שמש בסנוור (החזר אור) או שמתקינים נורות בטכנולוגיית קוונטום. האחרונות תמיד יישארו עוצמתיות ולא יחזירו אור בסנוור. הטכנולוגיה הראשונה נקראת “לד אורגני” Oled, והטכנולוגיה השנייה נקראת “קוונטום לד” Qled. למי שאוהב לצפות בטלוויזיה שלו לא רק כסרט בחושך אלא גם כבילוי חברתי על רקע האור בסלון, מומלץ לרכוש טלוויזיית Qled וליהנות מאור וצבע איכותי בכל מצב.

איכות הסאונד בטלוויזיה

טלוויזיות 4K לא רק משופרות באיכות הצפייה אלא גם באיכות הסאונד. הן מגיעות עם כרטיס קול יחסית מפותח, בוודאי ביחס למה שהיה בטלוויזיות של ימי העבר, גם טלוויזיות FHD. אבל זה עדיין כרטיס קול מובנה, פשוט, לא מקצועי, בוודאי לא לקולנוע ביתי. לכן, מי שקונה טלוויזיה כזו כדי שהיא תשמש כקולנוע ביתי, צריך לחבר אותה לאמצעי הגברה בדמות רסיבר ומגבר וגם רמקולים פסיביים להשמעת הסאונד מהם. בדרך זו אתם לא רק מגבירים מאד את הסאונד ביחס למה שיש על גבי טלוויזיות אלו, אתם משפרים מאד את האיכות, יכולים לווסת סאונד באס, או סאונד גבוהים, או סאונד עם הד או בלעדיו, ואפילו להשמיע תוצרים לא מסחריים מלאכותיים ללא מיקס ומסטר, מבלי שיתקבלו רעשי רקע. מי שמעוניין לשדרג את איכות הצפייה והסאונד שלו ירכוש טלוויזיות 4K איכותיות ולצידן מערכת הגברה ייעודית עבור קולנוע ביתי!