טלויזיות חדישות 4K בטכנולוגיית Qled

מהי טכנולוגיית Qled ומדוע היא רלוונטית לטלויזיות החדשות והגדולות ברזולוציית 4K? בשונה מהרזולוציה הגדולה והמרכזית שהייתה רלוונטית אך לפני מספר חודשים, FHD, 1920×1080, 4K אינה רק גדולה מאד, אלא ממש מקרבת אותנו למסך בגודל של קולנוע אמיתי (זה מסך בגודל פי 4, כלומר 8K). מסך כזה מספק לצופה רזולוציה של 3840×2160 פיקסלים, פי 2 ממסך FHD. גודל כה כביר של מסך מצריך שימוש בטכנולוגיה שונה מהטכנולוגיה של מסכי LCD ולכן גובשו 2 אופני הטמעת נורות. באופן אחד, הן מוטמעות באופן אורגני, מה שגורם לעוצמת התאורה להיות מושפעת מהסביבה, מהנורות שלכם בבית וכמובן מהשמש, אם פתחתם חלון. מסך כזה נקרא Oled, אורגניק לד, ומחירו יקר פחות מזה של מסך Qled, קוונטום לד. מדוע? משום שמסך קוונטום אינו מושפע מהנורות שלכם בבית ואפילו לא מהשמש. הוא תמיד יישאר חזק ובעוצמה, עם תמונה ברורה ולא מטושטשת.

אפשרות צפייה עם אור או בלעדיו

ניתן לצפות בחושך מוחלט או כשהאור דולק, ואיכות התמונה לא תיפגע. זו המשמעות של טכנולוגיית Qled בטלויזיות דקות. בדרך זו, אתם יכולים לצפות בסרט כמו בקולנוע, או לארגן ערב חברה עם האורות דולקים, ועדיין להנות מאותה עוצמת צפייה, ללא חשש מסנוור אור חוזר כמו במסכי ה- Oled.

תמונה מלוטשת וענקית על מסך 55 אינץ’ ומעלה

עוד יתרון של טלויזיות חדישות 4K הוא שעם הגדלת הרזולוציה בא גודל המסך. תנסו להיזכר בימי טלוויזיות ה- FHD. המסך הכי גדול היה 45 אינץ’. בתחום ה- 4K, המסך ממוצע הוא של 55 אינץ’, כשטווח הגדלים הוא בין 40 ל- 70 אינץ’. תמונה על מסך כה גדול וכה רחב מאפשרת לכם פשוט להרגיש בקולנוע כל זמן שאתם מולו.

מגוון אפשרויות חיבור

הטלויזיה הזו מגיעה עם כל החיבורים. ניתן לחבר לה מגברים ורסיברים במגוון כניסות, ממירים, סטרימרים ועוד. כרטיס הקול שלה לא מבוסס על חיבור צמה כמו בעבר, אלא על קונסולת חיבורים עשירה המבטאת את כל סוגי הכבלים בעידן המודרני. בדרך זו אתם יכולים ליהנות ממגבר עם אמצעי הגברה חיצוניים כמו מגבר ורסיבר, ואליהם ישורשרו רמקולים איכותיים שיתנו ביטוי לסאונד. יש לציין כי איכות השמע מהטלויזיה לבדה, לרוב, טובה מאד, אבל רכישת מערכת קולנוע ביתית מוגברת לוקחת את זה לצעד הבא!