בחירת מערכת קולנוע ביתית איכותית – כך מומלץ לעשות זאת

לקולנוע הביתי יתרונות רבים על פני הטלוויזיה הפשוטה. הוא מאפשר הגברה באיכות של סראונד ומחבר אתכם לאן שתרצו בעולם הווידאו. אחרי הכל, לא כל צרכן בוחר לצפות רק בערוצי הטלוויזיה המסחרית, ולשם כך ניתן להתאים מכשירים לצפייה באינטרנט וכמובן לחבר הכל למערכת הגברה משובחת שלא תרצו להיפרד ממנה. כיצד בוחרים מערכת קולנוע ביתית איכותית? בואו ללמוד כיצד עושים זאת באופן מקצועי וחסר פשרות.

הכל מתחיל מהמסך

המסך הוא ליבהּ הפועם של המערכת, אבל אינו המוצר היחיד שתזדקקו לו. מומלץ לבחור בטלוויזיית 4k, כלומר רזולוציית Ultra HD. רזולוציה זו היא מה שהולך כיום בשוק והיא מכילה 3840×2160 פיקסלים בכל צד. מסך מערכת קולנוע ביתית איכותי עם רזולוציה זו מאפשר לכם ליהנות מאיכות תמונה טובה יותר מטלוויזיות ישנות ובאמצעות טכנולוגיות צפייה מתקדמות כמו NanoCell אתם נהנים מצפייה מדויקת, כזו ששנים לא חוויתם.

מוצרי הגברה למערת הקולנוע הביתית

מוצרים אלו נקראים רסיברים והם חשובים מאד לאיכות הסאונד שתקבלו. רסיבר מרובה בקרים, שיש בו גם ווליום אבל גם שליטה בתדרים גבוהים ונמוכים, גם שליטה בהד ועוד שינויי סאונד רבים על פי הצורך, יאפשר לכם ליהנות מאיכות שמע חסרת פשרות שתיקח כל צפייה שלכם לעולם אחר. כשרוכשים ציוד קולנוע ביתי, זהו אחד הפריטים החשובים ביותר שתצטרכו לבחור על מנת להבטיח איכות חסרת פשרות.

רמקולים להגברה ממשית של הסאונד

ואולם, לא חשוב כמה טוב הרסיבר שתבחרו, אם לרמקולים שלכם אין טווח תדרים מספק, ההגברות שלו לא ישפיעו. יש סיבה למה רמקולי סאונד בלסטר פשוטים של מחשב לא יכולים להתממשק עם קולנוע ביתי, והיא בדיוק זו. הם יוגברו ב- 2-3 דציבל מעל מה שהם היו במחשב ומשם לא ישפיעו. לכן, אתם צריכים רמקולים מן המעלה הראשונה שנועדו למערכת קולנוע ביתי. ההמלצה שלנו היא לרכוש און זוג רמקולים סטריאו או ריבוי רמקולים המחוברים לרמקול מרכזי שנקרא סאב וופר. מערכת זו צפויה לפזר את הסאונד בכל רחבי החדר.

ציוד מותאם אישית לציפיות שלכם

אתם משלבים בטלוויזיה שלכם נטפליקס? אמזון פריים? תכנים מרשתות זרות ואזוטריות יותר? לרוב אתם עושים זאת דרך מסך המחשב? רכשו לכם סטרימר ותוכלו להציג את הווידאו הזה על מסך הטלוויזיה של מערכת קולנוע ביתית. מומלץ להוסיף גם קורא תקליטורים למי שצופה ב- DVD ולבחור עיגונים שונים לרמקולים תלויים, סטנדים ומעמדים בהתאמה אישית.