מערכת קולנוע ביתי קומפלט, רמקולים שקועים, רסיברים וטלוויזיות איכותיות

כיצד יש לרכוש מערכת קולנוע ביתית עם תוצאת שמע איכותית? במאמר זה אנו ננחה אתכם STEP BY STEP מה לרכוש, כיצד לבדוק שבחרתם נכון ושהמערכת שלכם עומדת לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר. איכות חסרת פשרות היא לא משהו שראוי להתפשר עליו כאשר אתם קונים מערכת קולנוע ביתי. אלה הצעדים הנדרשים להבטחת מוצרים איכותיים באמת.

בחירה בחנות סטריאו כספק המוצרים – יתרון

כשאתם רוכשים בחנות סטריאו את מוצרי הקולנוע הביתיים שלכם אתם מבטיחים לא רק איכות אינדיבידואלית של כל מוצר אלא התאמה רבתי של כל המוצרים אחד כלפי השני, כך שכולם יצרו שגרת נגינה עוצמתית ואיכותית כמו בבית קולנוע אמיתי. חנות סטריאו, בשונה מחנות אלקטרוניקה המוכרת ציוד בפורמט הפצה של כל-בו, היא מקום מקצועי לבירור הצרכים שלכם בתחום הסאונד ורכישת המוצרים הטובים ביותר.

טלוויזיית קולנוע ביתי

בעידן המודרני, רזולוציית FHD כבר נחשבת ישנה לאור איכות הווידאו שמופקת על ידי הסטרימרים הגדולים בעולם. הרזולוצייה החדישה עמה עובדים משקי בית בקולנוע הביתי היא 4K. כמות הפיקסלים שלה היא מעל 8,200,000, 3840×2160, על פי פיזור אורך ורוחב. טלוויזיה כזו נראית גדולה באופן משמעותי מהטלוויזיות הישנות יותר, ומתחילה ב- 55 אינץ’. ניתן לבחור בטכנולוגיית Oled החסכנית, בה האור מהטלוויזיה הוא אורגני, ותלוי בעוצמת השמש (בדומה לטלפון החכם), או בטכנולוגיית הקואנטום היקרה יותר Qled, בה המסך תמיד יקרין בבהירות ובחדות, גם כאשר פותחים חלון.

רמקולים לקולנוע ביתי

מערכת קולנוע ביתי מבוססת כיום על רמקולים בביזור, שניתן לתלות על הקיר בחציבה או להניח על שולחן. רוב הצרכנים ירכשו רמקולים שגם יונחו על שולחנות וגם ייחצבו בקיר, וכך יש מענה סאונד גם למעלה וגם למטה, והחדר כולו מרושת. חשוב לבחור בסט פסיבי של רמקולים שניתן יהיה להגביר ממערכת הגברה, עליה נפרט בפרק הבא.

מערכת ההגברה לרמקולים

מערכת ההגברה היא ליבת מערכת קולנוע ביתי בכל מובן. אלו המכשירים שקובעים את הווליום ברמקולים, וכן את סוג הסאונד שיתקבל, חד, בעל-הד, עם באסים, עם טראבלים, וכד’. אנו ממליצים לרכוש רסיבר שיספק את ההגברה האיכותית, הכוללת סינון רעשי רקע ובחירה מרובה של סוגי סאונד, כמודגם בפתיחת פרק זה. לרסיבר הזה יש לשרשר מגבר שיגביר עוד יותר את עוצמת הסאונד שבכוונתכם לשמוע. כך, מצד אחד הרסיבר שומר עליכם מסאונד לא איכותי ורווי רעשים והמגבר יכול להגביר עבורכם באין מפריע וללא חשש שיתקבלו רעשים, בעקבות ה- Gate שיוצר עבורו הרסיבר.