מקרני קול – מכשירים קומפקטיים להפצת סאונד במרחב

מקרני קול הם רמקולים שייעודם הוא הפצת צליל וקול במרחב. בשונה מרמקולים גדולים הם מוצרים קומפקטיים שאפילו לא מצריכים תלייה או קיבוע כלשהו. הם מגיעים עם תושבת חזקה שמחזיקה אותם גם כשהמוזיקה חזקה ומונעת רעידות ותזוזות. רמקולים אלה, בשעה שהם פועלים, מפיצים את המוזיקה שתשמעו בכל רחבי החדר, ממש כמו רמקולים תלויים בנקודות מרוחקות.

ליהנות מסאונד במרחב עם מכשיר קטן וקומפקטי

כאשר יש לכם מקרני קול, אתם יכולים ליהנות מסאונד במרחב ללא כל מאמץ. מבלי לתלות שום דבר על הקיר, אפשר להשמיע את חומר האודיו המבוקש וליהנות ממנו גם בנקודות מרוחקות מהמיקום של אותו מקרן קול. הדבר קורה הודות לכך שהמכשיר הוא למעשה אסופה של רמקולים המגובשים בזוויות שונות, אחד לעומת משנהו. כל מגנט של כל רמקול מכוון למיקום אחר בחדר, וכך מתאפשר סאונד מרחבי ואיכותי.

לבחור מקרני קול במגוון דגמים בהתאם לנדרש

מקרני קול ניתנים לבחירה על בסיס מגוון רחב של דגמים, חלקם מגיעים עם סט של 2 מערכות רמקולים וחלקם מצוידים בשלט רחוק. ניתן ליהנות ממקרני קול ניידים, ומקרני קול למיקום קבוע בקולנוע ביתי. כשבוחרים מקרני קול, חשוב להתמקד במוצרים שישרתו את הפעילות שלכם על הצד הטוב ביותר, בים אם היא בבית ובין אם היא מיועדת להרצאות והדגמות בחוץ.

חיבור למערכת הגברה מותאמת

בהתאם לנתוניהם של מקרני קול, איכות הרמקול וכמות המגנטם בכל רמקול, חשוב להתחבר למגבר בעל איכויות דומות. ואולם, העוצמה של מקרני קול כל כך טובה, שגם חיבור למגבר עם מעט כפתורים יעשה את העבודה. מגבר איכותי, המכיל מגוון אפשרויות לסאונד, באסים, טראבלים והד ישביח את ההשמעה שלכם לרמות הגבוהות ביותר. ואם אתם רוצים באמת למצות את כל היכולות, חברו את המכשיר לפריאמפ ללא חיבור חשמלי, ומשם למגבר AC.

קומפקטיות ואיכות – מקרני קול – רמקולים שמסבים עונג

מקרני קול הם מקרים יחידים מסוגם של רמקולים קטנים, ניידים וקומפקטיים המסוגלים להשמיע סאונד שהוא לא רק חזק אלא גם מרחבי. מיקום מקרני קול בלוקיישן מסוים ישמיע את השיר או הקטע בכל מקום, ממש בדומה לתליית רמקולים אמיתית. מי שמחפש גם איכות וגם ניידות, גם חיסכון במקום וגם תוצאת סאונד שלא מהעולם הזה, ירכוש מקרני קול. מקרני קול משמשים בהרצאות בחדרים מוגברים וניתנים ליישום גם בשימוש הביתי הקבוע, לצד הטלוויזיה, המגברים והסטרימרים השונים.