רמקולים שקועים – תשתיות שמע איכותיות למערכת קולנוע ביתי

אחד הנושאים הכי מדוברים בעת האחרונה הוא הנושא הארגונומי הביתי: כאשר אנו רוכשים מוצרים חשמליים להצבה גלויה בבית, כיצד נדאג שהיא תיראה טוב. “טוב” במונחים של היום זה מינימליסטי: מוצר קטן, דק ובעל מראה חד ומלוטש באופן מיוחד. את זה בדיוק תמצאו בסטים של רמקולים שקועים. בשונה ממה שמספרים בדרך כלל, מדובר על עבודת חציבה פשוטה משום שהרמקולים מגיעים דקים. חלק מהדגמים לא צריך בכלל לחצוב כי הם מגיעים עם גב כל כך דק, שגם קידוח חובבני פשוט יעשה את העבודה. התוצאה כמובן תיראה ארגונומית מאד ומעוצבת באופן מיוחד. בפועל, ייחסך מקום רב על המדפים, שיוכלו להיות מיועדים למוצרי קולנוע ביתיים אחרים כמו סטרימרים, מגברים ועוד.

ההתחלה – כך תצאו למסע רכישת רמקולים שקועים

יש להגדיר מטרה ותקציב. כידוע, יש שני סוגים של משתמשים במערכות מולטימדיה ביתיות: צרכני טלוויזיה ווידאו וצרכני סאונד ומוזיקה. בעוד את הראשונים מעניינת הצפייה, השניים מתעניינים גם בטיב הצליל ובקבלת תמונת סאונד מדויקת ורב שכבתית, הכוללת שמיעת באסים בבירור. רמקולים שקועים למוזיקאים ומאזינים נחשבים, על כן, להיי אנד והמחיר כמובן בהתאם. ניתן לחסוך ולרכוש רמקולים המיועדים לצפייה בלבד ולקבל תוצאת שמע טובה למטרותיכם. כמובן שככל שעיצובם של רמקולים שקועים יותר דק ויותר מקורי, התוצאה של עיצוב מתחם המולטימדיה כולו תהיה יותר טובה.

אפשרויות הבחירה – אלה הרמקולים שניתן לרכוש

אפשרות אחת היא לרכוש רמקול מגנט בודד. היתרון הוא שמדובר במגנט ענק שביכולתו לקלוט תדרים רבים ולהביא את המגבר לעוצמות גם בהגברה מאד מינימלית. המגנט הבודד הוא זעיר בגודלו, בצורה עגולה ומאפשר חציבה מאד קלה בקיר וחיסכון רב של מקום ברחביו. אפשרות שנייה היא לרכוש רמקול עם חיבור מגנטים בטור או בשורה. רמקול זה מעוצב בצבעי עץ, שחור לבן או אחרים. צורתו היא מלבן דק מאד המיועד לחציבה בקיר. לכל אחת ממשפחות רמקולים שקועים אלה יש רמות למגנטים. חלק מהם מתאימים למאזינים ומוזיקאים וחלקם לחובבי וידאו.

רכישה מוצלחת של רמקולים שקועים – כאן תעשו זאת

בחברת סטריאו סטאר מתמחים במכירת רמקולים שקועים. החברה עובדת עם מיטב הפירמות ומבססת את פועלה על איכות בכל תחום הקשור לשמע: חיבור לווידאו ושמיעת מוזיקה כאחד. בחברה תוכלו למצוא סטים איכותיים של רמקולים שקועים לכל מטרה, בעיצוב ארגונומי ועם הצבה פשוטה ביותר בקיר. בואו לשדרג את הרמקולים לדגם שקוע!