מגברים להגברת רמקולים של קולנוע ביתי

אם אתם מתעניינים ברכישת מגברים, במאמר זה תוכלו למצוא מספר נקודות חשובות שיסייעו לכם בבחירה. רסיברים לקולנוע ביתי או מגברים רחבים הם מוצרי ההגברה הסופיים של הקולנוע הביתי שלכם. למה הכוונה בביטוי “סופיים”? שיש שכבות הגברה נוספות לפני המגבר שכדאי שיהיו לכם. נתחיל בהכרת דגמי רמקולים. יש רמקולים עם מתח חשמלי. רמקול, שאינו מוצר שחייב מתח חשמלי, מכיל אותו משום שיש לו מגבר מובנה. זה דגם אקטיבי. לפני שאתם רוכשים מגבר, ודאו שיש ברמקול האקטיבי שלכם יציאה לחיבורו, למשל L ו- R של RCA. במידה וזה רמקול פסיבי, הפתרון היחיד הוא חיבור למגבר כי אין לו לא מגבר ולא מתח חשמלי. במקרה כזה, מומלץ יהיה לרכוש גם שכבת הגברה נוספת, שאינה מכילה מתח חשמלי, שתקשר בינו לבין המגבר.

שכבות ההגברה של הקולנוע הביתי – נא להכיר

הרמקולים נמצאים במעגל הראשון של השמיעה. הם אלו שמשמיעים את התוצר, ואם לא הם, אז אוזניות. מעליהם נמצא הפריאמפ. לפריאמפ, בשונה ממגבר ממשי, אין חיבור חשמלי אבל הוא יכול להגביר. בשל כך שאין לו חשמל, הגברתו מוגבלת אך נדרשת בשביל לקשר טוב את הרמקול למגבר ולגשר על פוטנציאלים חשמליים שעלולים לגרום לרעש וריצוד. מעל הפריאמפ נמצאים רסיברים או כלי הגברה חשמליים, כלומר מגברים. שילוש זה של רמקולים, פריאמפ ומגברים נדרש על מנת להפעיל כהלכה את מערכת השמע שלכם.

דגמי מגברים איכותיים – כך תזהו אותם

על מנת לבחור דגמים איכותיים של מגברים, חשוב שיהיו בהם כמה שיותר כפתורי הגברה ייעודיים, עם כמה שיותר אפשרויות. ווליום, שליטה בבאסים ושליטה בטראבלים הם בסיס לכל מגבר, ולצד זאת גם פרמטרים נוספים כמו שליטה בהד ובאקוולייזרים שונים של סאונד. מגברים מרובי כפתורים הם בדרך כלל היקרים יותר משום שהם מאפשרים שליטה טובה יותר במערכת הרמקולים שלכם.

רכישת מגברים איכותיים בחברה ייעודית

על מנת לבחור מגברים איכותיים, חשוב ליישם זאת בחברה מקצועית המתמחה בהגברה. שם, תוכלו למצוא מגוון רחב של מגברים עם אפשרויות הגברה שונות. חשוב לבחור זאת יחד עם הרמקולים על מנת ליצור תאימות מושלמת. אם יש לכם כבר רמקולים וחסר מגבר, חשוב להצטייד בדגם הרמקולים בשעה שאתם עומדים לקנות, על מנת למצוא את הדגם המתאים ביותר. צוות המומחים של חברת הסאונד יסייע לכם לבחור את המוצר המושלם שיתאים, כזה שיגרום לרמקולים שלכם להישמע הכי טוב שניתן.