מה צריך בשביל לקבל מערכת הגברה מקצועית?

מערכת הגברה מקצועית מספקת סאונד לרמקולים שלכם והופכת אותו לעשיר ומיוחד. במאמר זה נספק שתי דרכים להגיע למערכת הגברה מתקדמת אשר מומלצות על ידי עיקרי מומחי הסאונד. ניתן ליישם זאת כאשר מתכננים מערכת קולנוע ביתית או כל מיזם אחר העוסק בסאונד ובהזרמת סאונד למרחב.

מערכת הגברה המבוססת על מקרן קול

מקרן קול הוא רמקול עם הגברה. בשונה מרמקול מוגבר אחר, מדובר על מקרן, כלומר על אביזר שמפיץ סאונד באופן ווקטורי גם לאזורים המרוחקים מאיפה שמיקמנו אותו בסלון הביתי. רצועת ההגברה שיש על מקרן קול מגובה בשלט רחוק, וניתן לראות בה כרסיבר, כלומר בורר סאונד. על מנת לספק הגברה ממשית, יש לחבר את המקרן למגבר של ממש, שיספק את הווליום העיקרי. הרסיבר שמוטמע על גבי המקרן מספק סאונד בווליום מדויק (לאחר שעוצמת הווליום הנדרשת נקבעה במגבר) ושולט בהדהוד של הסאונד שמושמע. ניתן לרכוש מקרן קול עם סאב וופר או בלעדיו, כמערכת רמקולים קטנים בלבד.

מערכת הגברה המבוססת על רמקולים פסיביים

מערכת הגברה זו מבוססת על רמקולים אשר אין להם דרך להגביר את עצמם. הם מוצרים פסיביים שפועלים רק לאחר שמגבר ורסיבר חוברו אליהם. על מנת לגרום להם לפעול – יש להתאים עבורם מגבר ורסיבר. בעוד המגבר שולט בעוצמות של הסאונד, ב- GAIN, הרסיבר שולט בווליום המדויק בתוך טווח העוצמות שנבחר, וגם שולט ברמת ההדהוד של הסאונד שמושמע. טכניקת הגברה זו היא הטכניקה העיקרית בה משתמשים מוזיקאים מקצועיים ומקליטים אולפניים. היא ניתנת ליישום גם כשבוחרים מערכת קולנוע ביתית.

בחירת מערכת ההגברה שלכם

את בחירת מערכת ההגברה שלכם מומלץ ליישם באמצעות חברת הגברה מקצועית המתמחה בפתרונות סאונד ביתיים. בחברה זו תוכלו להיחשף לפתרונות סאונד מן המעלה הראשונה, מרמקולים ועד מגברים ורסיברים ולבחור את שיטת ההגברה הרצויה בעיניכם. אתר החברה מכיל מוצרים שונים עם תמונות ומפרטים טכניים על מנת שניתן יהיה להתרשם ולבחור את המוצרים הנדרשים בקלות רבה. האתר מגובש בכל מה שנדרש על מנת לסייע לכם לבחור פתרונות הגברה מובילים בהם תוכלו להשתמש בביתכם בקולנוע הביתי על הצד הטוב ביותר ובאיכות.