מגברים למערכות שמע ווידאו ביתיות

למערכת שמע ביתית איכותית, מספר שכבות הגברה, כששכבת המגברים היא הסופית. אלו שכבות הגברה נוספות קיימות? ובכן, למי שיש רמקול אקטיבי, עם כפתורי הגברה משלו, יש כבר מגבר מובנה. ואולם, מגבר זה אינו שכבה בדרך למגבר אמיתי, אלא עומד בפני עצמו. רכישת רמקול כזה לא מצריכה לרכוש שום מוצר נוסף. מדוע בכל זאת אנשים קונים מגברים חיצוניים, אם כן? ראשית כל, כי יש רמקולים אקטיביים שיש בהם יציאת BYPASS כלשהי המאפשרת לעקוף את המגבר המובנה. שנית, משום שאחרי הכל, מגברים חיצוניים אמיתיים מספקים אפשרויות סאונד הרבה יותר רחבות מאשר הגברה מובנית ברמקול.

טיפ צרכני ומקצועי – מגברים צריכים להירכש עם פריאמפ

מהו פריאמפ? מוצר הגברה, שיש בו כפתורי הגברה, שאינו מחובר לחשמל. המוצר נדרש על מנת לגשר בין הרמקולים לבין המגבר ולהבטיח כי איכות הסאונד שתתקבל תהיה איכותית. מה זה עוד בא להבטיח? שימוש מינימלי במגבר. שימוש מסיבי הכולל הזזה ימינה של הכפתורים צורך חשמל רב ומקצר את אורך חיי המכשיר. כאשר יש לכם פריאמפ אתם יכולים להגביר דרכו ותידרש הגברה ממש מינימלית מהמגבר בשביל שתשמעו משהו איכותי, מוגבר יפה ועם כל התדרים. לכן, בין אם תגבירו רמקולים עם רסיברים ובים אם תגבירו אותם עם מגברים, צריך משהו שיגביר בדרך ללא חשמל, וזה הפריאמפ. בפתיחה המאמר דיברנו על מודל “שכבות ההגברה” וכאן למעשה למדתם את כל המודל: רמקולים הם שכבת ההגברה הראשונה, מעליהם הפריאמפ ומעליו המגבר או הרסיבר החשמלי.

דרכי בחירה של מגברים איכותיים

על מנת לבחור מגברים מקצועיים באופן אופטימאלי חשוב לעבור עם דגם הרמקולים שלכם, ואם יש לכם פריאמפ, אז גם עליו. בחברת סאונד מקצועית יתאימו למוצרים הקיימים מגברים שעשויים להתממשק בצורה טובה ולספק הגברה איכותית. הקנייה החכמה ביותר היא כמובן להתחיל מאפס, ולקנות את כל רכיבי ההגברה בעת ובעונה אחת, משום שאז מספקים לכם תאימות מושלמת בין הרכיבים, עם תעודת אחריות ועם כל הסממנים הטכנולוגיים שהמערכת תעבוד טוב, לא תזייף בריצודים ותישמר עם אורך חיים ארוך.

רכישת מגברים סופית

על מנת לרכוש מגברים איכותיים שיתאימו למערכת הקולנוע הביתית שלכם, מומלץ לפנות לחברת סאונד מקצועית המתמחה בקולנוע ביתי. בחברה זו יוכלו לספק לכם רסיברים חשמליים איכותיים המתממשקים עם המערכת ועובדים עמה באופן אופטימאלי. חשוב לבחור במוצר שיש בו כמה שיותר כפתורי הגברה בשביל ליהנות ממכלול אפשרויות הצגת הצליל במה שאתם שומעים.